Lekkere zaterdag gehad

Hoi meiden,

Wij zijn gisteren met mijn ouders naar Burgers Zoo geweest. Maaike heeft weer ontzettend genoten en zelfs al wat stukken aan onze hand gelopen. Nu is papa voor het eerst ook meegeweest want die houd helemal niet van dierentuinen maar ook die heeft genoten. Kortom een heerlijke zaterdag met ook nog erg mooi weer. Ik ben zelfs wat verbrand in mijn gezicht.

Groetjes
Inge

Hoi Inge,

Wij zijn een paar weken geleden naar Burgers geweest (voor de verjaardag van mijn moeder). Ik vind het een mooie dierentuin! Bas vond de Ocean helemaal geweldig. Hij bleef maar staren en wijzen. Zo leuk.
En wat zul je trots zijn geweest op je kleine dame, als ze zelf door de dierentuin stapte!

Groetjes, Karin

Hoi,

zeker waren we erg trots op onze grote kleine meid. Nu alleen nog een keer los stappen maar duurt volgens ons ook niet zo lang meer nu.

Maaike is ook helemaal gek van de vissen in de Ocean. Kan natuurlijk ook bijna niet anders met twee duikende ouders. Maar niet alleen in de dierentuin hoor. Ook als we ergens zijn met een aquarium is ze daar niet meer weg te slaan.

Groetjes
Inge

Lekker! Wij hopen binnenkort ook met Lotte voor het eerst naar de dierentuin te gaan. Daar kan ik me nu al op verheugen! Heerlijk om ze zo te zien genieten, he?

Ik ben wel met Lot naar het bos geweest donderdag, daar hebben we eendjes, herten en geitjes gevoerd. En een haan, die vond ze geweldig. Ze riep nog de hele middag; Ku-ku-ku!

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan