Lekky, hoe gaat het met je?

hee ja ik had al op mijn eigen berichtje gereageert maar was gister bij de vk bloeden is gestopt en baby was in orde zwaaide zowaar met 1 armpje al geinig om te zien hartje klopte super en bewoog ook goed al voor bijna 10 weken
ben zo opgelucht heb potje gejankt hahah en volgens de vk was de kans op een mk nu wel steeds kleiner aan het worden omdat alles zo vitaal was dus daar houden we ons dan maar aan
was 2,5 cm groot nu ze denken dat het kwam van te harde ontlasting
dank je wel voor julle lieve reacties jij ook he jenny
xx kelly

hey lekky30

ik las je onderwerp hoe je je ex vertelt dat je zwanger bent vind het heel goed van je! maar ook puur omdat jullie al een meid van 5 hebben dan is dat anders, wij gaan het onze exen niet vertellen die krijgen ons nieuwe geluk vanzelf wel te horen (zou graag hun gezicht dan willen zien) haha maar wij hebben daar ook geen contact meer mee omdat we er ook geen kinderen mee hebben

& een ex is een ex het is niet voor niks uit gegaan dus hoef je elkaar ook geen goeie dag meer te zeggen als je geen kinderen samen hebt! als je een kindje krijgt samen ben je voor altijd met elkaar verbonden & het kindje is met liefde gemaakt laat het dan niet met haat opgroeien

Fijn dat het goed gaat zeg!!!
Goed dat je ook gelijk hebt kunnen zien dat het goed is.
En dat zeiden ze bij mij ook, dat de kans op een miskraam nu al kleiner is.

Dus n u maar gaan genieten hè!!!!

ja super dat gevoel ben een heel ander mens nu gaat echt een last van j af maar nu gaan we verder
@ indry

ik vond het alles behalve makkelijk om het hem te vertellen en idd een ex is een ex maar nu voel ik me wel iets lichter dat ik het zelf heb vertelt en hij hhet niet van een ander heeft houd de eer bij mij denk ik

x kelly

Terug
Bovenaan