lelijk kind?

hallo dames,
sinds 8.5 weken ben ik moeder van mijn dochter demi.
nu is zij natuurlijk de allermooiste baby  en dat zei ook alle visite en mensen op straat enz. ik geloof ze ook hoor!
nu ben ik zo benieuwd hoe jullie over je eigen baby denken en of je ook doorhad dat de visite jouw baby   niet zo mooi vonden?
en wat deed je dan als je dat voelde/zag??
(ik neem aan dat er niemand zo bot is geweest om te zeggen dat ze je kindje niet zo mooi/lelijk vonden?)

groetjes martine

Grappig onderwerp!

Ons meissie is aardig goed gelukt!  Nu zegt iedereen  dat over zijn eigen kind  maar bij ons wordt het keer op keer van buiten opgemerkt. Visite, artsen, verloskundige enz. Het is een mooi fijngebouwd meisje. Ik was pas op het consultatiebureau en daar zag ik toch echt wat minder mooie exemplaren maar lelijk vind ik een groot woord. Een baby kan toch niet echt lelijk zijn? Ik denk dat als je kind wat minder mooi is dat de visite hier niks van zegt maar gewoon zegt ach wat een schatje of wat een grappig koppie.. Iets in die trant dus. Ik bedoel babies veranderen per week en voor je het weet zijn ze adembenemend knap! hahahaha!
gr.Ing

Leuk onderwerp.

Heb het niet meegemaakt. Mijn moeder wel.

Toen die mijn broer kreeg was het 1e wat mijn oma zei: "Wat een lelijk kind"

Echt gebeurd, want mijn andere oma heeft haar nog flink de waarheid gezegd dat ze zoiets durfde te beweren :p

xxx Nienke

mijn moeder heeft het ook mee gemaakt, en ook bij mijn broer.
mijn oma keek in de wieg en zei: wat een lelijkerd!! dat was hij ook wel maar om dat nou van je eerste kleinzoon te zeggen:)

gr. martine

Ik hoor gelukkig van iedereen dat Lotte zo mooi is.  

Toen ik laatst in het ziekenhuis was, zag ik op de kinderafdeling ook een baby bij de verpleegster op de arm die LELIJK was!!! Ik dacht echt van 'ik hoop maar dat dat later bij gaat trekken...'. Klinkt een beetje lullig, maar ja. En lief was íe ook niet, want hij huilde alleen maar (daarom wassie daar in het ziekenhuis). Ik hoop maar dat het beter met hem gaat...
Ach, uiterlijk is ook niet alles. Ik zou net zoveel van mijn meisje houden als ze niet mooi zou zijn.

Groetjes, Marisa

Terug
Bovenaan