Lena of Jip

We komen er niet uit: Lena of Jip voor onze dochter. Welke heeft jullie voorkeur en waarom? Misschien horen we nog nieuwe inzichten die helpen de beslissing te nemen :).
Bedankt!
 
Ik vind jullie namen heel verschillend!!
Lena heeft iets traditioneels en elegants, past goed bij een meisje maar ook bij een volwassen vrouw. 
Jip is heel vlot en modern, en vind ik persoonlijk meer iets voor een kind dan een volwassene! Daarnaast zullen veel mensen denken dat het een jongen is (ik ook), dus dat moet je dan vaak corrigeren/uitleggen. 
Ik kies voor Lena! :)
 
Mijn dochter heet Leena :) Zelfde uitspraak, maar wij vinden dit een elegantere schrijfwijze. Heel veel complimenten gekregen
Ik ken een meisje Jip, maar toch zou ik het meer bij een jongen vinden passen.
 
Ik vind Lena ook mooi, dus zou daarvoor gaan. Jip vind ik een jongensnaam. Maar je zou Jip eventueel als tweede naam kunnen kiezen? Of Lena als tweede naam?
Wat vind je van Cato? Dat vind ik ook een vergelijkbare naam aan Jip.
 
Ik vind beide namen erg leuk! Ik ben juist dol op traditioneel gezien ‘jongensnamen’ voor meisjes. Maar Lena heb ik ook altijd mooi gevonden. Hier heb je dus helemaal niets aan, buiten dat ik denk dat beiden een goede keuze zullen zijn. ? Succes met kiezen!
 
Terug
Bovenaan