Lengte en gewicht 6 maanden

<p>Hoi mama's, </p><p>Mijn dochter is een heerlijk vrolijk en tevreden kindje. Ze is ongeveer 68 cm lang (beetje lastig meten zelf) en 8,2 kg. Een lekker spekkie dus! Ze groeit superhard maar geef naar mijn idee niet teveel eten (3× 180+6 fles, fruit, broodkorstje/ paar stukjes brood, groentehap met aardappel/pasta, beetje yoghurt).</p><p>Ik ben benieuw naar de lengte en het gewicht van jullie kindjes bij 6 maanden.</p><p>Liefs!</p>

Mijn kindje was ook 68 cm en woog 9 kilo! 
Ze is nu bijna 1 jaar, is 80 cm en 13 kilo! Ze kreeg en krijgt borstvoeding, groente en fruit. En eet al vanaf 7 maanden met de pot mee. 
Zo min mogenlijk brood en geen zuivelproducten. Geen koekjes(zoetigheid)

Hoi happybee
Mijn dochter is ook 6 maanden (30-12-'19) en is vorige weet gemeyen en gewogen bij cb, 68 cm en 8,2 kilo. Ik maakte me een beetje zorgen omdat ze ook best een spekkie is. Ze zat qua lengte gemiddeld en gewicht in +1. Ze krijgt 4x 180+6, groente en fruit hapje.
Ze zeiden dat ik me geen zorgen hoef te maken, dus ik probeer het nu gewoon los te laten. 

Met 6 maand was m'n dochtertje 7kg en 70cm. Lang en slank dus. Ze kreeg toen combi van fles en borstvoeding, en at een beetje hapjes maar niet veel. 
Nu is ze 9 maand en 8kg. Krijgt nog 4 flessen en eet fruit, een boterham en een beetje avondeten met de pot mee(is een kleine eter, heeft liever de fles nog!)
Wij geven ook geen suiker en diksap enzo. Water drinkt ze prima.

Onze dochter was toen 8.3 kg en 73 cm ? een reus dus haha. Die als ik het me goed kan herinneren 5x 180 fles kreeg, stukjes brood, ochtend fruit en avondeten groente + aardappel / rijst / pasta. Een veelvraat, nu nog steeds trouwens (13 mnd). Dus ik vind sowieso niet dat je teveel eten geeft!

Die van mij is 68 cm en 7 kilo
en krijgt 180 fles
Brood
Middag brood met fles 100 cc
Avond eten wat op kan
En avond fles 180 plus 2 scheppen pap

Hoi! Mijn kleine man is 7,2 kilo en 66cm lang. Klein maar fijn ding! Wij zijn zelf ook klein dus daar keken ze niet raar van op. Haha.

Toen onze zoon 6 maanden was was hij 71 cm en ruim 9kg. Toen die een maand of 3/4 was was ie echt een spekkie. Nou issie helemaal perfect qua gewicht en lengte. Hij word deze maand 2. Is 96 cm en 16 kg

Terug
Bovenaan