lengte/gewicht

Hallo

Ik ben erg benieuwd hoe groot julie kindje is bij 6 maanden en of je bv of fv geeft.
Ik weet dat elk kindje anders is maar ik vind het erg leuk om te lezen.
Mijn dochtertje is 7 kilo bij 67 cm en ik geef fv.
 
Hoi anoniem,

Mijn dochter is inmiddels al weer net 1 jaar. Ongelofelijk zo snel als het gaat. Maar met zes maanden woog ze bijna 8 kg en was ze 68 cm lang. Ik heb haar tot en met 7 maanden borstvoeding gegeven.

Mijn dochter was overigens 8 pond bij haar geboorte. Ze is mijn tweede kindje, want ik heb ook een zoontje van bijna 3.

Geniet maar lekker van je kleintje!

Groetjes,
Gerdina
 
Mijn zoontje is ook net een jaar geworden en heeft flesvoeding gehad. Hij woog met 6 maanden bijna 8 kilo en was bijna 71,5 cm lang.
Ik heb net als Gerdina ook een zoontje van bijn 3 en deze woog met 6 maanden 8,5 kilo en was 70 cm lang. Mijn oudste zoontje heeft 4 weken borstvoeding gehad. Ik ben daar toen mee gestopt omdat ik heel erg last van mijn borsten had...met name tepelkloven.
Ik vind het zelf ook altijd wel leuk om te lezen hoe groot en zwaar andere kindjes zijn/waren. Juist omdat ze zo verschillend zijn.
Groetjes Renate
 
ons mannetje is nu 5 maanden: 70 cm en weegt 7300 gr.en ik geef volledige bv, bij geboorte was hij: 52 cm en 3600 gr.

grappig altijd om te zien hoeveel verschil er in kindjes van rond de zelfde leeftijd zit..

gr.
saskia
 
Ons meisje woog met 6 maanden 6900 en was 66 cm.

Nu is ze al bijna 10 maanden wat gaat het snel zeg.

Ze heeft tot 6 maanden alleen bv gehad daarna langzaam wennen. Nu krijgt ze gemiddeld nog 3x per dag bv.

Groetjes
Leuk om te zien zo.

Marian jou kleintje heeft de schade goed in gehaald zeg
 
Mijn zoontje woog bij 6 maanden 7845 gram en 70.5 cm.Ik heb alleen de eerste 6 weken Bv gegeven en daarna volledige Fv.Hij is wel 4 1/2 week te vroeg geboren en woog bij de geboorte 2680 gram en 48cm.Met 7 maanden was die 8345 gram en 73cm.Hij is nu 8 maanden maar we hoeven pas volgende maand weer naar het Cb maar ik schat dat die nu rond de 9 kilo is en weer iets langer is geworden hij draagt alweer bijna maatje 80 ohhhhh wat gaat het toch hard allemaal nog even en hij is alweer 1 jaar maar het is allemaal wel super-leuk.Veel geluk met jullie kindjes.Groetjes Ingrid.
 
Inderdaad leuk om zo te lezen, ik zal mijn waslijst er ook nog even aan toevoegen.

Oudste
Geboorte: 3560 gr.
6 mnd: 9035 gr. en 68,5 cm
3mnd bv

2e
Geboorte: 3245 gr.
6 mnd: 8270 gr. en 69,5 cm
2mnd bv

3e
Geboorte: 3170 gr.
6 mnd: 8500 gr. en 68,5 cm
ruim een jaar bv

4e
Geboorte: 3035 gr.
6 mnd: 8060 gr. en 67,5 cm
Ze is nu 7 mnd en krijgt nog bv (+ bijvoeding)

De oudste is trouwens een jongen en de andere 3 meiden.
Groetjes Esther
 
Terug
Bovenaan