lengte ongi tov lengte cyclus

A

Anoniem

Guest
Zomaar een vraagje waar ik opeens over lag na te denken..

Hebben jullie ook het idee dat lengte van je ongi in verhouding is met de lengte van je cyclus? Kortom, langer ongesteld, langere tussenperiode.. of niet?

En ik hoor ook dat het stoppen met de pil je ongi-periode korter maakt.. zegt jullie dat wat?

Zijn er mensen die 6 dagen ongi zijn en hele lange cyclus hebben of anderen die heel kort ongi zijn en een hele korte cyclus of is dit om het even??

Dat vroeg ik me zo even af...

ps. Mijn laatste ongi-periode duurde 4,5 dag.

Liefs Julia

Hoi,

Ik denk dat dat wel met elkaar in verhouding staat. Vroeger voor de pil was ik vaak 8 of 9 dagen hevig ongesteld en ik had, wat ik mij kan herinneren een regelmatige maar langere cyclus dan nu.

Toen ik aan de pil was werd ik dinsdag ongesteld en was het zaterdag nog een beetje en dan weer weg. Nu heb ik een cyclys van gemiddeld 24 dagen en ben dan rond de 3 dagen ongesteld soms 4 maar dat is ook max

Mijn laatste cyclus was 22 dagen en ik was ook maar 2 dagen ongesteld. Dus ik denk dat het wel in verband staat met elkaar.

Groetjes
talke

ik denk niet dat jullie theorie helemaal klopt.
ik heb een cyclus van 32-37 dagen, laatste keer zelfs 42 dagen, en mijn ongi is telkens een dag of 3. dus dat komt niet echt overeen met wat jullie zeggen.

gr sandra

Hoi,
Ook bij mij klopt die theorie niet.
Ik ben altijd 6 dagen ongi en heb een cyclus van 25-26 dagen.
Maar het had gekund.
Liefs Melanie

Terug
Bovenaan