Lengte!

A

Anoniem

Guest
Wij waren afgelopen zaterdag weer naar het consultatie bureau geweest...
En eigenlijk was alles weer goed....
Behalve dat ze niet gegroeid was....
Ze zei dat het mischien een foutje van de assistente was geweest...
En ze maakte haar verder geen zorgen...Want Senna zag er goed uit voor haar leeftijd...

Maar wat houd dat verder in? Mischien word het niet zo'n lange meid?
Ik en mijn man zijn best 'kleintjes'
Ik vind het best raar dat ze verder niet meer is gegroeid....Komt dat mischien doordat   ze minder de fles krijgt ofzo?
Ja ik ga me van alles afvragen!

Maak je niet teveel zorgen,..
De ene keer groeien ze minder  dan de andere keer. En hoe ouder ze worden hoe minder snel het gaat.

Zolang ze gewoon binnen de groeicurve blijft is er niets aan de hand.
Lekker blijven doen wat je al deed en je geen zorgen maken. Anders had het CB allang actie ondernomen.

Succes!

Esmé mv Kay

hier gaat het meten ook altijd met een flexibele meetband volgens mij. Als je kindje de rug een beetje hol heeft dan istie wat korter en als ie zich net heel erg strekt is ie weer langer...... geen zorgen om maken zou ik zo zeggen. En wat willen ze d'r aan doen dan? oprekken?? Is je kindje alert? plast en poept het goed en ontwikkeld het zich verder goed? dan zeggen die cm's niet zo veel.

mama van Rêve

Inderdaad, ze groeien niet elke keer zoveel.
En als ze net met een wat hollere rug ligt, lijkt ze weer korter.
Geen zorgen! Als er iets mis mee was, werd je niet naar huis gestuurd

Pauline

ik vraag me ook wel eens af of dat meten wel klopt
er is telkens een andere assistent en ze meten allemaal
anders
ik heb ook wel eens gevraagd of ze even opnieuw wilden
meten omdat ik dacht dat het niet klopte en vaak is dat dan
ook zo
en ja ze groeien niet altijd even hard

groetjes
Bianca mv Lorenzo

ik sluit me aan bij de mama's hier boven me :) ik heb  zelfs met mijn dochter  wel eens gehad dat ze gekrompen was, haha. Gewoon een kwestie van verkeerd gemeten.
En wat je al zei, je man en jij zijn beide niet groot, dus dan is het logisch dat jullie kind(eren) ook niet groot zullen worden!
Geen zorgen maken hoor

Ha ha, Stephanie, gekrompen!
Hier op het CB is het meten idd ook een beetje natte vinger werk heb ik het idee. Soms ligt Julian nog niet eens met zijn hoofd tegen het schotje aan en dan heeft de assistente de cm's al in het boekje staan.
Als verder alles goed gaat (eten, drinken, plassen, poepen, kindje vrolijk), geen zorgen maken!

Terug
Bovenaan