lente kriebels

Na het mooie weer van afgelopen week, heb ik weer helemaal de lentekriebels gekregen.
We hebben voor Wieteke een zandbak in de achtertuin gezet en Wieteke is er niet meer bij weg te slaan. Heerlijk om haar zo te zien spelen.
Ik wil nu ook direct de achtertuin aanpakken, dat hebben we nog niet gedaan sinds we hier wonen (2003), dus dat wordt hoog tijd. Ben gelijk vandaag achter bestratingen aangeweest (nesteldrang zullen we maar zeggen), morgen komen ze kijken!

Even wat foto's om Wieteke's speelplezier te laten zien:

Dus nu maar hopen dat het mooie weer blijft!

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Nou Geeske het wordt idd wel tijd voor je tuin  haha. Leuke foto's van je dochter. Hier zijn er ook lentekriebels. Vorige week maandag lekker de achter en voortuin met de hogedruk schoongemaakt. Ramen gelapt (doe ik wel vaker hoor) Binnen lekker alles aan het ruimen. Ja ik heb er zin in en nee ik heb geen last van nesteldrang haha!
Liefs Esther

Oh, dat ziet er lekker uit! Hier geen zandbak in de tuin, gaan binnenkort maar weer eens naar het strandje (stelt niet veel voor hoor, meer een hele grote zandbak aan de sloot, haha)
Liefs Nelleke

Leuk om ze zo te zien genieten in de zandbak! Zonnetje erbij, wat wil je nog meer!

Enne, als jullie met de achtertuin beginnen, kun je meteen onze tuin ook doen?

Lisenka mv Tessa

Terug
Bovenaan