lente kriebels

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,
ik wordt helemaal blij van dit weer. mag het natuurlijk niet te hard zeggen want het weer kan zo weer omslaan net als vrijdag. maar dat kleine zonnetje doet me goed.
krijg er echt lente kriebels van
en bij de lente horen heel veel gezonde vruchtbare eitjes hahahhaha.ik hoop echt dat de paashaas veel goed bevruchte eitjes rond gaat strooien (of er alvast een paar hier en daar laat vallen).
moet zeggen dat ik(we) door het mooiere weer ook meer zin hebben om te klussen. werd best een beetje depri van dat koude en sombere weer.

heel veel klusplezier allemaal

Hier hetzelfde! Heb daarnet lekker in de tuin van alles lopen rommelen, heerlijk!

Alleen jammer dat het zonnetje hier wat waterig is, kan er net geen roseetje bij!

X

Hier ook heerlijk weer! Het wordt echt weer lente!!
Ik wordt zelf ook altijd wel een beetje depri van kou en donker... Nu wordt het lichter, warmer en meer zon, dus lekker aan de klus deze week!

heb heerlijk de hele dag in de tuin gerommeld. en mijn kleine meid vond het ook heerlijk.
nu een beetje rosig op de bank.
zo maar even een lekker doucheje nemen, want ga vanavond weer eens gezellig een avondje dansen met een vriendin.

heb ook lekker in de tuin gerommeld en zit net als jij een beetje rozig op de bank!

Vanavond een verjaardag, dus gezellig!

Fijn weekend allemaal!

Liefs Daisy

Heerlijk he? ZO genieten dit! Heb mijn meisje expres niet op bed gedaan tussen de middag omdat ze zo leuk aan het spelen was buiten, op haar glijbaantje en zandbak! we hebben echt van half 1 tot half 4 buiten gespeeld, gezeten!Nu moe van hele dag buiten zijn haha
Vorig weekend lekker de tuin al lente klaar gemaakt....laat maar komen die lente dagen!!!
Vanaaf weer klussen, ookal heb ik het idee dat mijn ei al geweest is maar we gaan gewoon door zolang we er nog lol in hebben ;-)))
fijne avond allemaal!!!

Terug
Bovenaan