Lente rollade

Ik bestel mijn boodschappen altijd bij albert.nl, eerst omdat ik met mijn rug geen kant op kon en nu omdat het makkelijk is. Ik doe samen met de buuf dus we delen de bezorgkosten.

Ik gooi altijd zomaar wat boodschappen ind ekar om een bezorgmoment vast te zetten en wijzig dat later in de boodschappen die ik wil hebben. Normaal kan dat tot dinsdag avond maar omdat ik nu een ander tijdstip de boodschappen liet bezorgen dan normaal kon dat maar tot 12.00 's middags. Ik haddat niet gezien en de buuf ook niet. Nu zit ik dus met

6 LENTEROLLADES a 1   kilo per stuk en het ergste is dat ik mijn gewone boodschappen dus ook niet heb. Geluykkig hebben we een diepvriezer op zolder staan en kan ik ze wel kwijt maar dom he. We eten dus denk ik tot kerst lenterollade van de AH

groetjes chimene

haha,

Eet smakelijk alvast.
Met de kerst eten jullie vast GEEN rollade meer.
Dan zijn jullie eindelijk toe aan een ander soort vlees.
Ik heb er wel om gelachen moet ik zeggen.
Zoiets zou ik ook echt kunnen hebben.

Groetjes Marianne

Dit meen je niet!?!?! Wat een GILLER zeg! Ik moest er erg om lachen al kan ik me voorstellen dat jij MEGA baalt. Valt er niet nog even te bellen ofzo? Ik bedoel...6 lenterollades. Tja dan maar cadeau geven hier en daar.

lfs ing

Ja erg he al die rollades!! Nee teruggeven kon niet, had gisteren al gebeld.

Peter mailde net want gaan we eten NOU ROLLADE dus.

Maar ben er al 1 kwijt aan de schoonmaakster van de buren, die was aan het werk daar toen ik de boodschappen even bij de buuf in de koelkast heb gedaan (ja die had wel al een paar spullen erin staan).
En mijn vader komt zo langs dus die eet ook maar rollade vanavond heb ik zo bedacht.

groetjes chimene

Ach ja zo kom je er wel weer vanaf. Het nadeel is alleen dat die dingen niet goedkoop zijn en je van dat geld heel veel andere lekkere boodschappen had kunnen doen! 20 kilo paaseitjes ofzo..

lfs ing

Gisteravond hebben wij natuurlijk lente rollade gegeten en ik moet zeggen het was heerlijk. Hij is gevuld met bieslook roomkaas en het vlees is ook heelzacht. Wij hebben echt nooit varkensvlees, soms een varkenshaasje,vind het ook altijd stinken maar dit is echt een aanrader.

groetjes chimene

Kwilde van het weekend Appie ook laten komen, maar was wel effe geschrokken van je mailtje hahaha.
Nee hoor ga ook effe bestellen, want moet nmorgen ook gewoon werken en zie het niet zitten om zaterdag voor pasen in die winkel te rennen met een kind dat eigenlijk geen zin heeft om mee te gaan.

Dussssssssssssssss ik ga es kijken of het mij wel lukt ;-) haha

X Saskia
mv Rik 21 mnd

Terug
Bovenaan