Lente!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Het duurd waarschijnlijk nog wel even, maar ik heb na die sneeuw echt weer zin in de lente, lekker met de kinderen naar buiten, in de tuin bezig zijn, de was lekker buiten ophangen, Het bos in!
Wij hebben een hele grote tuin en ik vind het heerlijk om daarin te werken en nu is hij groot genoeg om te "helpen",, nog eventjes wachten!
Kijken jullie er ook zo naar uit??

Gr MJ

Ik zie de naam van mijn dochtertje staan...dus moet even reageren hi hi!
Ik ben de winter ook enorm zat, ben sowieso geen winter type, wintersport vind ik niks, sneeuw is leuk voor een middagje met de kids maar die kou over het algemeen...En dan heb ik het niet eens over mijn auto krabben elke ochtend!!!Gelukkig doet manlief dan ook  altijd de auto ´s ´s morgens, (o, wat klinkt dat elitair) maar het blijft een rotklus!
En het idee dat het nog echt een paar maanden kan duren dit weer...mijn dochter Lenthe is van 24 februari 2008 en ik kan me herinneren dat het  NA haar geboorte nog heeft gesneeuwd...
Enfin, op naar de Lent(h)e!!
Groetjes Roos.

Nou ik kan mij wel voorstellen dat jullie het zat zijn met de kou en sneeuw. Waar wij wonen is het zomer en vandaag echt te heet, nl. 40 graden. Dus dat betekend ook niet naar buiten met de kids maar binnen in de airco. Dus wat dat betreft geen verschil. haha Gelukkig wordt het hier morgen weer lekker aangenaan   dus kunnen we er weer op uit.

Als ik die plaatjes zie van sneeuw en schaatsen op het internet dan heb ik wel even zin om in nederland te zijn en de schaatsen om te binden. Maar goed ik weet als geen ander dat je op een gegeven moment gewoon helemaal zat bent met het binnenzitten en wat zonne warmte nodig hebt. Hoop dat de zomer helemaal goed wordt dit jaar voor jullie allemaal

gr
Mel

heyhey

ja, ik kan niet wachten tot het lente is.
liever nog: de zomer.

tegen die tijd kan nathalia als het goed is los lopen. dus das zowieso een leuke tijd.
dan kunnen de winterjassen weer de kast in.
lekker naar het park en naar het strand toe.
ja hoor, kom maar op met de zomer :D

liefs, do

ik verheug me ook onzettend op de lente. Ik ben geen wintermens ik hou niet van al
die donkere dagen (raar maar wintersport vind ik wel heel erg leuk??)
Ook hoop ik dat die gruwelijke griepepidemie zich eindelijk terug trekt in een
hol ver ver van nederland. Inderdaad Do geen dikke propperige winterjassen meer.
Lekker naar het park en rosco die daar lekker kan rond hollen(hij kan nog niet eens
loslopen maar goed wie weet) ben blij als het eind feb is want dan wordt is rosco jarig
en zijn we bijna door   de winter heen.

Ook ik vind het weer fijn als de lente eraan komt. De lente is soms nog mooier dan de zomer. Maar deze winter heeft toch ook al een boel mooie dagen gehad hoor. Lekker koud, maar met zon. Schaatsen, sleeen. Dat leverde  meteen ook  mooie plaatjes op..
Maar wat Roos/miss mama al zei:
vorig jaar in maart sneeuwde het nog.
Ik was in maart uitgerekend en vond dat zo mooi omdat dit de lente maand is. Maar uiteindelijk werd onze dochter in februari al geboren. Maar maart bleek later dus ook niet echt in het teken van de lente te staan, want eerst was er storm en later volgde dus ook nog sneeuw. Die periode staat me nog zo goed voor de geest. Toen was onze meid er nog maar net... In april en mei, toen ik nog verlof had, heb ik wel weer genoten van het mooie weer. Ik heb wat afgewandeld met de wagen die periode.
En nu zal het ook weer wandelen worden...wandelen voor mij en wandelen voor de kleine, hihi. Leuk hoor.

Groetjes, Bianca

Hoi,

Nou het is nu alles behalve lente...haha
We zijn wel al bezig geweest in de tuin, alles opruimen,heb zoveel plannen, nu nog uitvoeren, zoveel grond dus heel veel werk, hoop maar dat de jongste ook een echt buitenkind is.!
Laat de zon maar komen!

Gr MJ

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!! LENTE!!!!!

Daar ben ik zoooooooooooooooooooooooo aan toe!!!!!!!!!

Buiten is het nu alles behalve lente en ik zit ziek binnen !

Even een paar lentekiekjes dan maar om alvast een beetje in de mood te komen:

Liefs Trudi

Terug
Bovenaan