lentewandeling was erg gezellig

hoi meiden...ik moest het   nog ff kwijt ,maar het was erg gezellig vanmiddag.Gelukkig werkte het zonnetje lekker mee,en kon onze dag ,deze keer niet in het water vallen.Zeker,voor herhaling vatbaar...
Roos nogmaals dank aan je ouders en jezelf voor de gastvrijheid.En meis,nu genieten maar he..groetjes,karin en Nicky

Monica..bedankt dat we met jullie mochten meerijden

Hoi,

Ook ik wilde nog even melden dat ik het onwijs naar mijn zin heb gehad.
Linda, heb je de weg nog gevonden?
Wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar.

Liefs Reneke

hey!!

zeker was het heel erg gezellig en we hebben lekker gekletst.
het is alsof het heel vertrouwd is terwijl je elkaar nog nooit hebt gezien. (of bijna nooit)
het was een lekkere zonnige dag!! ben erg benieuwd naar de leuke foto's!!

zeker voor herhaling vatbaar met meer moeders!!!

Liefs, Christien

heey meiden
ik tessa vonden het ook super

cristien dank je wel voor de rit!!!
meiden gaan we nog een keer doen

roos
ooooo ben zo super blij voor je meis!!!!!!

liefs manuela

Hoi meiden,

Ook Isabelle en ik vonden het zeer geslaagd en zeker (op niet al te lange termijn) voor herhaling vatbaar met nog meer mama's!

Ondanks de chocoladevla-taart  hebben we heerlijk gewandeld en het weer zat erg mee.
Zeker toen Roos een sms stuurde dat de uitslag goed was, kon de dag niet meer stuk.

@Karin: Isabelle en ik vonden het erg gezellig met jullie in de auto.

Oh, Isabelle wil ook nog even wat typen, komt ze:
3.cvnhnjjjnmh h/;;;;loploouhjuio990---==c

Zo, nu lekker relaxen en dan helaas vanmiddag een verplicht bezoek aan schoonmoeder brengen. (bleh, heb nu al geen zin, blijf liever thuis op het forum)

Liefs Isabelle en Monica

Hoi dames,

Wat fijn dat jullie het zo gezellig hebben gehad. Ik heb regelmatig aan jullie gedacht gisteren. Welliswaar pas na 2 uur 's middags, want toen werd ik pas wakker........ erg he! Ik had het kennelijk dus echt nodig. Mijn man heeft zich onder tussen bezig gehouden met Jasmijn. Die is nog niet beter. :eek:(
Al met al was het dus een goede keuze om niet mee te gaan.

@Roos: Begrijp ik nou dat je goed nieuws hebt gehad? Zo ja. Gefeliciteerd!!!!!!! Ben echt blij voor je.

@Monica: Sorry dat ik niet heb gereageerd op je sms van gister en die van vrijdag over wat te doen met het avond eten. For some reason kreeg ik ze allebei pas net binnen :eek:?

Liefs Trudi en Jasmijn

O mama ´s wat was het gezellig gister!
En wat vloog het voorbij, de tijd...
En wat is de foto goed gelukt!!
Ben benieuwd of andere thuisblijvers iedereen bij het goede kindje kan plaatsen!!!!

Groetjes Roos

Terug
Bovenaan