Leonie75

A

Anoniem

Guest
Hoi Leonie75,

Jij schrijft ergens in een discussie dat het bij 1 van je zwangerschappen 3 weken duurde voordat je positief testte.
Nou heb ik een vraag voor jou: ik ben inmiddels 3 keer zwanger geweest. Bij alle drie de keren testte ik een na een week overtijd positief. Nu zit ik op dag 38 van de cyclus (normaal is 30 dagen) en heb al 3 negatieve testuitslagen in de vuilnisbak gegooid; de laatste vanmiddag.
Heb jij dat ook meegemaakt dat je ook wel normaal na een bepaalde periode positief testte. Ik wordt hier namelijk helemaal gestoord van. Voel me niet zwangermaar ook niet alsof ik ongi moet worden , test negatief maar wordt ook niet ongesteld. Mijn langste cyclus ever duurde 35 dagen. Snap er dus helemaal niks van.
Kun jij iets meer duidelijkheid geven??
Please??

Hallo mama van 3!

ik ben nog maar 1 keer zwanger geweest ( en heb nu een geweldige dochter ).
dus ik kan je helaas niet vertellen  dat ik bij een andere zwangerschap wel  een positieve test kreeg na een paar dagen.
mijn verloskundige vertelde dat het heel goed kan dat je pas een twintigtal dagen na je NOD een positieve test krijgt. Je eitje kan namelijk een week tot 10 dagen zweven in je eileider of baarmoeder zonder dat het zwangerschapshormonen afscheidt. die hormonen komen dan ook veel later en soms ook met hele kleine hoeveelheden in je urine....vandaar dat je pas later posistief zult testen.
je hebt hier niet veel aan.....vrees dat je helaas nog langer moet wachten.

ben benieuwd! succes met wachten!

groetjjes,
Leonie75

ik had trouwens ook helemaal geen zwangerschapsklachten die drie weken.

Hoi,

Toch bedankt voor je reactie.
Inmiddels is er nog altijd niks te bespeuren.
Morgen maar eens de huisarts bellen.
Met jou alles oké?

Groetjes,

Hoi!
ikzelf zit nu in ronde 1 voor kindje nummer 2.
mijn NOD is ergens tussen 6 mei en 13 mei. Tot nu toe nog niet ongi maar voel wel krampen soms, dus het zal wel niet meer lang duren voordat ik ongi ga worden.
als het uitblijft ga ik aanstaande zondag denk ik testen.

groetjes en ik zou zeker de huisarts bellen!

Leonie75

Terug
Bovenaan