Leontine74

He hallo. Ik heb een dochtertje van   15maand.Amke.   Zo'n lekker ding.(he zeg ik dat?Ik dacht dat ik nooit   zo zou   zijn!)    Ik heb nou ' s  ochtends   toch wel   last van   misselijkheid wat   ik   bij   de eerste niet had.  Ben   daarom  zeer benieuwd     of er een kindje van het andere geslacht komt! Mijn wederhelft is van een tweeling maar ik ga er niet van uit dat   wij   dan ook een tweeling krijgen. We wachten gewoon nog een paar weken af. Bij jou verder alles goed?   Groetjes Suzanne    
 
Hee Suzanne,

Vervelend dat je misselijk bent, maar ik begrijp dat het (gelukkig) niet heel erg is? Leuk he, dat je zo trots bent op je eigen kind. Volgens mij verwacht niemand dat zo erg van zichzelf, maar het gebeurt toch.
Ik heb nog nergens last van, alleen moe en koffie smaakt wat minder. Maar goed, als dat het ergste is...

Succes met je misselijkheid.
Groetjes,
Leonie
 
Hoi.   De   misselijkheid is   met vlagen. De ene dag   gaat het   beter     dan de andere dag.Ik  drink ook weing koffie meer. Geurtjes vind ik ook heel erg.Parfum die ik voor die tijd lekker vond kan ik nu wel van kotsen!!!En ik ben zo emotioneel als de pest!! Benbenieuwd of  er   daar ook meer vrouwen last van hebben.We hebben gisteren aan de familie het goede   nieuws verteld! Kon het niet langer   voor me houden en mijn schoonmoeder vroeg eigenlijk op de man af of ik weer zwanger was   omdat ik een opmerking maakte   over     een ei wat stonk! Nu hoeven we in ieder geval niet meer stiekem te doen. En ik doe ook nog mee aan moeders voormoeders. En jij?
Groetjes Suzanne
 
Terug
Bovenaan