lepel/vork.....euh...Welke gebruiken jullie?

Hallo!

Wij hebben een zoon van 1 1/2 jaar en we willen hem meer stimuleren om zelf te gaan eten. Er zijn heel veel vorkjes en lepeltjes op de markt, maar welke zijn nu handig?

Graag zou ik aan jullie willen vragen welke lepeltjes en vorkjes jullie gebruiken en waarom. Zij dit ook "kromme"lepeltjes/vorkjes of juist niet en van welk merk.

Ik hoop van jullie een reactie te mogen ontvangen.

Groet,

Loes

hoi

ik heb het setje van nuby die zijn krom gebogen zodat ze hem beter naar de mond kunnen brengen,mijn dochterje van 16 maanden kan er al goed mee om gaan dus misschien is dit het wel.bij de kruidvat o.a zijjn ze te koop succes ermee he gr wendy

Hallo Wendy,

Dank je wel voor je reactie..... Ik had ze al een keer in handen gehad, en nu dus gekocht. HIj vind het maar reuze interessant en erg trots op.
Zijn toetje heeft hij al (bijna.... lees: al kliederend) zelf opgegeten.

Nu hopen dat hij ook wat meer gaat expirementeren met zijn warm eten. We laten hem maar zelf zijn gang gaan, denk ik. Er komt vanzelf een dag dat hij zegt: zelf doen....

Groetjes Anneloes

hoi

ja gewoon je kindje een beetje laten aankliederen hoor deed die van ons ook en ze gaat nu al netter eten,ze wil het eigenlijk al zelf op haar vorkje schappen maar dat kan ze nog niet haha daar helpen we nog maar even mee.succes ermee he en veel succes met poetsen haha gr wendy

Terug
Bovenaan