lepeltje gezocht!!!

A

Anoniem

Guest
Wie o wie weet waar ik een nutricia lepel (groen/blauwig lepeltje) kan krijgen... Ik heb dit lepeltje cadeau gekregen in een van mijn pakketjes tijdens mijn zwangerschape... Mijn kleintje eet het beste van deze lepel en ik heb er maar 1..
Wie weet waar ik ze kan krijgen... Je maakt mij en mijn kind er erg blij mee!!!

Ik heb er wel 1 voor je. Als je je e-mail geeft dan neem ik contact op. En anders Nutricia bellen?

Grappig ik weet meteen welke je bedoelt! Ook in inderdaad zo'n pakketje, en ook die van mij eet er het lekkerst van! Dus als je ze ergens vindt.......

Hoi,

Ik zou zeker de Nutricia even bellen. Ik ben ooit eens ergens geweest en daar werden die lepeltjes uitgedeeld. Ze vinden het vast geen probleem om er twee op te sturen.

Groetjes, Karin

hoi
grappig,wij gebruiken dit lepeltje ook altijd.daar eet anouk ook het beste van.

gr petra

Hoi,

ik gebruikte hem eerst wel maar nu niet meer. Er gaat te weinig op en Stijn eet veel   op de rapley-manier. Stijn eet nu van een "gewone" lepel en krijgt van zijn tante een mooi gegraveerd bestekje voor zijn verjaardag me sesamstraatfiguurtjes en gat daar voortaan mee eten. Als je bijtplekjes niet erg vind en even je mail hier neerzet wil ik hem ook wel opsturen!!

Groetjes van marloes

Ik weet welke je bedoelt. Ik heb hem ook maar ik heb ook precies dezelfde (dan wel in andere kleuren) van olvarit en miovita. Deze heb ik nog gekregen in zwangerschapsdozen van de oudste. Mij bevallen ze ook erg goed. Maar waar je ze zo kunt kopen weet ik helaas niet. Misschien inderdaad toch even bellen met nutricia.

Groetjes Tam

Gewoon even een mailtje of brief sturen naar de Nutricia, heb ik ook gedaan voor de spuugdoekjes die hun weggeven en heb er 10 cadeau gekregen met een leuk pakket erbij.

gr Saskia

Terug
Bovenaan