Let the sun shine!

Sorrrrie voor dit saaie topic, maar ik kan me zo slecht vermaken met dit weer...
We houden ons bezig met boekjes lezen, dansen op een leuke cd...straks gaan we er nog wel even op uit met de kinderwagens lekker door de sneeuw baggeren. Maar...wij hunkeren naar een zachter weersoort, naar opbloeiende tulpjes...o ja en naar meer topics hihi.

Groetjes Babybelle
Ps: heet dit een winterdip?

Hou maar op en schei uit! Heb het echt helemaal gehad met die rotsneeuw!
Het heeft hier vanmorgen van ongeveer 8 tot 9 echt vreselijk hard gesneeuwd.. Er is in 1 uur tijd zomaar 5cm gevallen, en bij een vriendin van mij (15km van ons af) heeft het heel licht gesneeuwd.. Gek hé, dat dat zo kan verschillen.

Ja, laat die zomer maar komen.. hoeft niet perse de zomer, het voorjaar kan ook leuk zijn.

Liefs Deb.

Ook wij zijn het een beetje beu!! Gelukkig kunnen we nu nog optochttv kijken, maar ik wil zo graag lekker met mn meiden naar buiten!!!

Kom maar op met t zonnetje!! Ben al blij met plus 10, als de zon maar schijnt!!

oh oh, het wordt ook niet beter bij jullie of wel? Hier heerlijk weer, ok het vriest nog steeds snachts en er ligt nog ongelooflijk veel sneeuw maar smiddags is het toch echt +2 en de zon schijnt volop de hele dag! geen wind, echt gewoon heerlijk helemaal voor februari hier!!! Alice is druk aan het oefenen op de driewieler buiten over de vastgereden sneeuw.

Sterkte ermee maar het wordt vast gauw beter!!...

Nou wij mogen hier in de Achterhoek helemaal niet klagen! Okay er is vannacht weer een beetje sneeuw bijgevallen maar we hebben de hele dag al een hééérlijk zonnetje!! Toen we net gingen rusten heeft mama dus ook met de neus in het zonnetje gelegen, nou dan hoor je mij niet meer hoor!

Groetjes Sas

Ja ik ben er ook klaar mee...al een paar weken ;-)
Maar ik probeer wel gewoon mijn dingen te doen, weer of geen weer. Ik ben gisteren met de meiden de stad in gegaan en vandaag was het nadat het de hele ochtend gesneeuwd had toch nog mooi genoeg voor de kinderboerderij. Lekker dik aankleden en lol maken. Maar ik moet zeggen dat ik vanochtend wel de neiging had om de luxaflex weer dicht te doen en binnen te blijven.

Maar volgens mij hebben we nu echt het ergste gehad. ik hoop het in ieder geval.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan