Letrozol 2,5mg

<p>Hoi allemaal, </p><p>Lees al een tijdje van alles mee en wil graag mijn verhaal delen. </p><p>We zijn al zo een 2 jaar bezig om onze kinderwens in vervulling te laten gaan. <span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">Helaas is dit tot op heden niet gelukt. Dit hadden we ook verwacht. Want mijn menstruatie is zeer onregelmatig. Soms zitten er 30 dagen tussen, soms 50, soms sla ik maanden over. . Ovulatie testen zijn nooit knallend positief.</span></p><p>Eind juli zijn we naar het ziekenhuis geweest en zag alles er goed uit. De arts adviseerde ons provera en letrozol 2,5mg.</p><p>Hier zijn we in oktober mee gestart. We zitten dus nu op de 1e ronde met medicatie.</p><p><span style="color: #090909; font-family: 'Helvetica Neue', Helvetica, Arial, 'Lucida Grande', sans-serif;">2 oktober 2021 gestart met provera 10mg voor 10 dgn 11 oktober 2021 laatste provera tablet genomen 19 oktober 2021 1e dag menstruatie ( cyclus) 21 oktober 2021 gestart met de Letrozol 2,5 mg 25 oktober 2021 laatste dag letrozol 29 oktober 2021 echo eiblaasje van 13mm 01 november 2021 echo eiblaasje van 18mm 04 november 2021 echo eiblaasje 24mm en vermoedelijk al gesprongen.</span></p><p> </p><p>Uitgaande van een cyclus van 35dagen zou 23 november mijn NOD zijn. Vandaag een test gedaan, uiteraard helemaal wit, teleurgesteld enigzins ook al weet ik  dat ik en te vroeg heb getest en dat er een grote kans is dat het de eerste ronde niet gelijk lukt.</p><p>Als ik volgende week dinsdag niet menstrueer en ook niet positief test moet ik weer contact opnemen om de dosis van de medicatie aan te passen.</p><p>Spannende tijden allemaal,</p><p> </p><p>Veel liefs, </p>
 
Olla

Ik was ook begonnen met 2.5 mg.
Te laag, niets gedaan voor m’n cyclus.
Met dubbele dosis wel m’n cyclus verminderd en was ook meteen zwanger.

Hoop dat de dubbele dosis wel meteen wat doet voor je! Heb je ook een HSG gedaan?
 
Terug
Bovenaan