Letrozol ronde 1, wanneer testen?

Misschien hele stomme vraag.. Ik heb vandaag een ultravroege test gehaald van Clearblue.. Er staat dat je dan 5 dagen voor je verwachte menstruatie kan testen. Ik weet niet precies wanneer ik ongesteld ga worden.. Letrozol ronde 1 zit er nu op.. Ik had op dag 16 mijn eisprong en de bloeduitslag een week later van mijn progesteron gehalte was ook goed! Ik zit nu op cyclusdag 26. Heb ik dan nog te vroeg getest? De test was namelijk negatief..
Of kan ik er gewoon vanuit gaan dat ik niet zwanger ben?
Echt vreselijk dit wachten... Geen idee waarom ik die test al heb gekocht denk gewoon in de hoop dat die al positief zou zijn?! Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Laatst bewerkt:
Dag onzekermeisje,

Het is geen stomme vraag hoor, het is normaal dat je veel vragen hebt :)
Toen ik ovitrelle moest zetten om een eisprong uit te lokken mocht ik geloof ik na 14d of 16d testen (weet het niet exact meer).
Elk lichaam is anders, en het kan zijn dat je lichaam wat meer tijd nodig heeft om hcg aan te maken of dat het voldoende hoog is om te kunnen detecteren.
Het is idd vreselijk om zo te moeten wachten, ik hoop dat je alsnog snel een positieve test hebt

Er is ook een forum met dames die in dit traject zitten die oa letrozol krijgen (https://forum.oudersvannu.nl/onderwerp/pcos-letrozol.10194393/).
Als je zin hebt om mee te schrijven en elkaar te steunen ben je hier altijd welkom. De laatste tijd wel iets minder actief maar kan het terug worden

Veel succes alvast!
 
Dankjewel voor je berichtje!!
Ik hoop dat ik dan maar te vroeg heb getest. Wacht het nog even af
Oh wat leuk!! Jammer dat dat forum niet meer actief is inderdaad...
 
Terug
Bovenaan