Letrozol starten op dag 6

<p>Hoihoi!! <br /><br /></p><p>ik heb even jullie hulp nodig. 6 jaar geleden is er PCOS bij mij geconstateerd en ben ik in 2019 spontaan zwanger geworden en moeder geworden van een gezonde zoon! Onze wens voor een tweede is heel groot en na ruim een jaar proberen zijn we vandaag bij de gynaecoloog geweest om een traject te starten. Hij heeft hierbij letrozol voorgeschreven en gaf aan dat ik gelijk moest beginnen. Ik zit nu op dag 6 van mijn cyclus maar hij gaf aan dat dit verder niet uitmaakt. Maar overal lees is dat je op dag 3 van je cyclus al had moeten beginnen.. heeft iemand misschien ervaring ook met later starten en betekend dit dan dat alleen je eisprong misschien iets later is!?</p><p>??</p>
 
Ik heb dit ook genomen en ik heb dit ook al eens meegemaakt. Dat kan geen kwaad. Je baarmoederslijmvlies zal nog ok zijn en
Het zal niet nodig zijn om dit eerst te ontrekken. Veel succes!
 
Liefdesbabynummertwee, ik startte mijn eerste ronde zodra ik het ziekenhuis uitliep op dag 10.
Dit had vooral te maken met de dikte van het baarmoederslijmvlies (wat dus echt nog heel dun was) en het niet groeien van ‘eitjes’. De dag maakte in dat geval niet uit zei ze, niet beginnen zou een gemiste kans kunnen zijn. Vanaf de dag dat ik het slikte raakte ik meteen in een goede cyclus en sinds ik begin op dag 3, is het verloop van mijn cyclus na dag 7 exact hetzelfde als toen ik begon op dag 10! Het kan prima, elke kans is er een zou ik zeggen!
 
Terug
Bovenaan