Letrozol

<p>Hoi allemaal, ik ben nieuw hier dus zal me even voorstellen. Ik ben 35 jaar, mijn man is 29 en ik ben na een half jaar zonder hulp zwanger geraakt van mijn, inmiddels bijna 4 jaar oude, zoon. We zijn nu alweer 2,5 jaar bezig voor een tweede. Na een jaar was ik zwanger, maar bij 12 weken kreeg ik een miskraam. 2 weken later onwijs veel pijn, bleek er ook nog ‘iets’ te groeien in mijn eileider die daardoor scheurde (buitenbaarmoederlijke zwangerschap dus). Dat was in maart 2020, en nu sinds kort aan de Letrozol. Tot nu toe zonder resultaat.  Ik heb net mijn 2e ronde Letrozol gehad. De 1ste keer 2,5mg per dag en deze maand 5mg per dag. Gisteren (cyclusdag 14) een follikelmeting gehad en alles was nog heel klein. Jammer.. vorige maand had ik nog een even lange cyclus als normaal (36 dagen). Ze hebben me, voordat ik met Letrozol begon, nog op wat dingen getest: bloedbeeld zag er goed uit, voorraad eitjes ook, eierstokken en baarmoeder zien er goed uit en mijn (enig overgebleven) eileider is goed doorgankelijk. De onzekerheid is soms slopend. Herkenbaar?</p>

ik herken dat.. maar blijf aub positief.
mijn maand met 5 mg was ook 'voorbij'
de gyn wou voor de zekerheid nog 1 keer kijken en toen bleek ik opeens 2 dagen later van 7 naar 15 te zijn gegaan. 2 dagen later moest ik weer komen en was mijn follikel 23,5.
helaas niet uitgegroeid tot een zwangerschap maar wel gek dat het opeens iets doet.
ik ga morgen weer beginnen met een nieuwe provera kuur vanwege dat ik geen menstruatie heb, en daarna weer beginnen met letrozol. ik denk dat ik nu weer de 5 mg moet omdat het de laatste keer wel wat deed.

Terug
Bovenaan