lets talk!

<p>hoihoi meiden, ik heb zin om elkaars ervaringen en dingentjes de delen en over te praten.</p><p> </p><p>Zal ik beginnen? </p><p> </p><p>ik ben er bijna 2 weken geleden achter gekomen dat ik zwanger ben, ik heb eigenlijk bijna geen symptomen, het enige is een gevoelige tepel, en heel soms een beetje duizelig.. voor de rest helemaaal niets.. soms maak ik me daar wel zorgen over ? </p><p> </p><p>ik heb 25 okt de eerste echo en die gaat binnenwaarts .. lijkt me spannend haha. </p><p> </p><p>ik voel me heeel goed eigenlijk alleen soms slaat het ineens om in onzekerheid en vraag ik me af of alles wel goed gaat... </p><p> </p><p>Hoe ging en gaat het bij jullie ?? </p>

Hey mars! Gefeliciteerd met je zwangerschap. Mijn eerste echo was ook inwendig. Stelt niks voor en je kan de kleine dan zo super mooi zien!!! Ik was op slag verliefd ? dus maak je daar maar geen zorgen over ?

Ik ben nu 11 weken en voel me gewoon goed gelukkig! Hoever ben je 25 okt.? Mijn eerste echo met 7 weken kon gewoon uitwendig, dus misschien is inwendig wel helemaal niet nodig!

ik ben 25 okt waarschijnlijk rond de 8 weken.. maar ergens heb ik het idee dat ik een weer verder ben, maar volgens de berekeningen weet ik aan weer niet of dat klopt, ik was namelijk ongesteld geworden op 31 aug, en 30 sep 3 positieve testen met dikke vette streep en op de CB 2-3 weken.. maargoed telefonisch zeggen ze dus dat ik nu ongeveer 6 weken moet zijn.. Maar mij onderbuik is nu al niet te verbergen dus ik snap er niets van.. het is ook niet dat ik veel moeilijker naar de wc kan ofzo ??

Mijn laatste ongesteldheid was 29 augustus en ik ben 11 weken, dan even min 4 dan zou je rond de 7/8 weken wel goed zitten denk ik. Dan hoef je misschien geen inwendige echo?‍♀️ ik was daar als de doods voor?

Hoihoi dames.  Mijn laatste ongesteldheid was 31 augustus. Na een 3e iui zwanger geraakt en nu dus 6+2 zwanger van de eerste. Maandag de 18e de eerste echo met 7 weken. Super spannend! Hier ook niet veel last hoor. Alleen die nare steken onderin de buik, maar zie dat maar als iets goeds!
Ik had op 4 september een kei positieve test. 3 september was er nog niks te zien.. de eerste weken neemt je hcg snel toe. Op basis van je laatste menstruatie zou je idd nu 6 wkn zijn. Je kan wel heel opgeblazen zijn doordat je baarmoeder flink groeit. Ik heb hier m'n aan t einde van de dag last van. Geniet van je zwangerschap!

wat leuk om jullie verhalen zo te lezen! 
laten we elkaar ook op de hoogte houden van hoe verder enzo! lijkt me leuk

hebben jullie het al aan familie verteld ? 
ik nog niet, wij willen na de eerste echo als alles oké is, aan onze ouders vertellen, en de buitenwereld met 12 weken

Hoi meiden,
hier nu 8+3 zwanger van de 2de  en afgelopen maandag een mooie eerste echo gehad, was inwendig maar merk je echt niets van hoor :).
Ik was heeeeel zenuwachtig want me kwaaltjes gaan op en af. Ene dag pijnlijke borsten, andere dag weer niets aan de hand. Dan weer onwijs moe en dan weer een opleving nou en ga zo maar door.
wij gaan het dit weekend aan de familie vertellen en met 12/13 weken aan de rest :) 
mijn kwaal is dat ik van alles op internet ga zoeken. Wat mij dan weer onzeker maakt.
ik werd geschat op 7/8 weken. Nou dat klopt wel met mijn eigen berekening. Vaak word je een paar dagen terug gezet (als je goed je laatste menstruatie weet) vorige zwangerschap week terug gezet.  29 oktober hebben wij de termijn echo :) 

Terug
Bovenaan