letterlijk aan je been hangen

Help, volgens mij zit Stijn weer in een fase, hij hangt letterlijk aan mijn been. Ik sta nu bij onze computer en Stijn zit op mijn voet met zijn armen om mijn been geslagen. Dit heeft hij de laatste dagen wel vaker, de eerste keer vond ik het wel schattig, maar nu denk ik: laat me met rust! Herkennen jullie dit en wat doen jullie ermee? HIj kan zich echt ineens helemaal niet zelf vermaken. Komt vast wel weer, hij is nu ruim 17 maanden, dus sprongetje???

Carina

Ja, wij hebben met Lara eigenlijk al 3 of 4 maanden af en aan dit soort periodes. Soms kan ze zich heerlijk zelf vermaken en dan ineens hebben we weer een paar dagen of weken dat ze erg aan je hangt. Of het sprongetjes zijn weet ik niet (dan zou er in ons geval een 14-maanden, 15-maanden, 16-maanden en 17-maanden sprongetje zijn). Maar het is wel herkenbaar!
Hou vooral voor ogen dat het weer over gaat! En misschien is het voor Stijn ook een soort periode ivm de geboorte van z'n zusje; even een terugslag. Komt ook vast wel weer goed!

Ik merk dat het bij Lara wel helpt om dan even de tijd te nemen om samen met haar te spelen (5 of 10 minuutjes ofzo) en dan pakt ze het zelf wel weer op.

Sterkte met je Koalabeer-zoon!  (zo noem ik die fases; Kangaroe/Koala-dagen)

Erikjan heeft het natuurlijk ook weleens, maar dat was soms. Maar sinds 3 dagen na zijn middagslaapje heeft hij een duidelijke mama-fase. Huilerig en bij mama hangen, pas na een uurtje kan hij wat gaan spelen. Ik weet niet wat het is, de drukke dagen afgelopen week, de hitte ineens, maar soms denk ik ook honger, want hij drukt alles naar binnen. Hopelijk gaat het straks beter.....

Janine

sinds aaron de waterpokken heeft kan ik geen stap meer verzetten en is niemand meer goed behalve mama,erg vermoeiend!!!papa is niet goed en zijn grote zus ook niet,maar ja de verlatingsangst begint ook he?dat begint als ze 18   maand zijn dus ik hoop dat het een fase is van aaron want je wordt er erg moe van,1000000000 keer per dag mama mama mama!!!!!!pfffffffffff

groetjes nienke

Terug
Bovenaan