(Letterlijk) benauwd..?

Kortademigheid hoor ik van meer van jullie, maar ik heb ook steeds tussendoor het gevoel dat ik benauwd ben/ minder lucht krijg..Heel onprettig..Soms zelfs soort kramperig gevoel in mijn rug, bij mijn longen(?)
Wie heeft dit ook?

Liefs,

Mum-to-be
nu 39 weken en 5 dagen

He meid,

Ik zou het in ieder geval bij de vk navragen.
Toch herken ik je klachten wel. Bij mij ligt het aan het feit dat ik moeilijker adem kan halen en daardoor ga ik 'verkeerd' ademen.
Eigenlijk een soort hyperventilatie. Nu heb ik ooit ademhalingstherapie gehad dus ik weet hoe ik het kan oplossen (en voorkomen), maar het kan een heel vervelend gevoel geven bij je borst/rug.

Ik hoop voor je dat het net zoiets is als wat ik heb, want dan valt het allemaal wel mee!
Sterkte in ieder geval en ben benieuwd wat het uiteindelijk is bij jou.

Herken het wel, ben sinds een dag of 3 wat benauwder en ook snel kortademig. Een vriendin belde me en die viel het ook al op.

Raar.... vraag het van de week ook ff aan de vk.

Verder is het vocht uit mijn voeten HELEMAAL WEG! ook raar, want een weekje geleden was ik helemaal opgezwollen als een balonnetje!

liefs

Huh? Das apart Heppy!
Dat is wel een goed bericht!! Als het nou ook een teken is voor de bevalling ;-) Hihi, ik grijp steeds ieder pijntje of vaag teken aan om te roepen dat het met de bevalling te maken heeft.

Hoi,

Ik ben niet echt benauwd of kortademig, maar merk soms wel dat alles onder druk staat in mijn bovenlichaam. Alsof ik op zijn kop aan een klimrek hang, dit heb ik dan bijvoorbeeld vooral als ik plat ga liggen. Mijn VK zei dat dat komt omdat de baby inmiddels gewoon veel afknelt, ik moest wat hoger gaan liggen met mijn hoofd.

En ik krijg echt wel minder lucht als ik een stevige harde buik heb, dan voelt alles zo strak aan...

Terug
Bovenaan