Leuek vakantie gehad....

Hallo allemaal,

We zijn weer terug van vakantie.De reis heen en terug zijn goed verlopen en tusssendoor hebben we heerlijk van de (schoon)familie genoten. Op t laatst was Jette t wel zat, en we gaan voorlopig ook niet weerzo'n verre reis maken, maar we zijn wel heel blij dat Oma Oekraine nu ook Jette heeft gezien en gekuffeld.Nou, en nu maar weer een lekker ritme zien te vinden thuis.
Tot spreeks maar weer,

Ynez

Wat zal oma Oekraine blij geweest zijn!! Is dat de moeder van je partner/man? of...
Fijn dat het zo goed gegaan is!! Toch wel spannend zo'n reis!! Wij gaan over 3 weekjes en moeten dan ongeveer 4 uur rijden en dat vind ik al ver haha!! Ik vind het best spannend, maar ik denk wel dat het goed gaat. Meestal slaapt ons ventje in de auto heerlijk!   We gaan na de fles rijden, zodat we daarvoor niet hoeven te stoppen.

Hej Ynez,

Wat fijn dat jullie weer veilig en wel thuis zijn gekomen. Ik kan me oma Oekraïnes blijdschap wel goed voorstellen!! Linde heeft nl. twee verdietige sippe oma's in Nederland, die elke keer als ze haar via Skype zien, of via een You Tube videootje weer helemaal down zijn, dat ze alles van haar moeten missen. (Vooral mijn schoonmoeder kan dan toch licht verwijtend zijn, waarom we in ...naam in Zweden wonen). Wij zitten er over te denken om in de herfstvakantie te gaan, maar ja, ik zie er ook wel tegen op vanwege de lange reis. Hoe heb je dat in elkaar geknutseld met je BV? Je kolfde het toch alleen maar af? Deed je dat gewoon in de auto dan?? Ben benieuwd! Stopten jullie ook elke 2 uur of zo? We hebben nog 2 kids, dus elke twee uur stoppen, wordt voor hen al wel erreg vervelend. En erg krap ook, met zijn drietjes achterin, ha,ha,ha!! Liefs Pippi

Hai Pippi,

Ik heb idd in de auto gekolfd, dat ging prima, alleen in Oekraine was t een beetje lastiger omdat daar de wegen enorm slecht kunnen zijn,maar dan ging mn man gewoon ff rustig rijden.Verder ging t op de heen weg prima, we hebben regelmatig pauze gehouden, al was t af en toe maar even om bv even te plassen ofzo.We hadden het nestje van de kinderwagen bij ons en daar legden we Jette dan in om ff te trappelen en zich te strekken, en in oekraine (vooral in de grote steden waar we door moesten) nam ik haar op de arm.Ik heb overigens alleen de 1e dag voorin gezeten, de rest steeds achterin bij Jette (hoofdsteun van de voorstoel weg zodat ik niet wagen ziek werd hihi) En alleen op de terug weg, bijna thuis was ze het écht zat.Al met al is t dus heel goed gegaan, maar we doen t niet weer voorlopig. groetjes en succes, niet leuk he, steeds die vraag; waaarom woon je toch zo ver weg..., maar goed, hoe jammer t ook is, ze zullen er mee moeten leven. Ynez

Terug
Bovenaan