leuk a.s. papa kado

A

Anoniem

Guest
hallo

ik zou mijn vriend dadelijk als de kleine geboren is een leuk papa kado willen geven waar hij iets aan heeft.
heeft iemand misschien een idee ik zit al weken iets te bedenken maar ik zou niet weten wat.

alle ideeen zijn welkom

groetjes josje

Hoi,

Wij hebben elkaar geen cadeau's ggeven bij de geboorte!
Ik kreeg overigens wel een paar dagen na de geboorte van mijn man wel een fles parfum, voor het harde werk.

Maar vooral als vrouw naar de man toe vind ik dat je jullie kindje hebt gedragen en gebaart hebt het allermooiste cadeau dat een man kan krijgen!

Waarom zou je dan nog iets moeten kopen? Dat valt bij je kindje toch in het niet....

Maar goed dat is mijn persoonlijke mening! ben wel benieuwd waarom je het gaarg wilt!

Dat is een leuk idee. Mn mannetje heeft ook wel moeten afzien tot nu toe, extra huishoudelijke taken en een flinke verbouwings klus. Tuurlijk is zijn dochter straks t mooiste kado, maar een kleinigheidje om ook zijn 'zwangerschapskwaaltjes' te erkennen is wel leuk!!

Ideeen heb ik zo even nog niet, dan zou ik ffies moeten brainstormen haha, maar ik zal dit topic wel in de gate houden of er andere dames zijn die iets leuks weten.

gr. Peet
(31+2 wk)

hoi madelief

het is iets wat ik graag wil doen eigenlijk gewoon omdat ik het leuk vind.
het hoeft niets groot te zijn het gaat om het gebaar

groetjes

Hoi,

Nou oke, hij zal het vast leuk vinden! Dat suwieso!

Ik weet niet of hij van sterke drank houdt? Er zijn flessen "kraamanijs"(smaakt naar muisjes) in de handel?

Of een boek over het vaderschap?

OF een videocamera voor al die leuke beelden die komen gaan....

Ik zal nog eens nadenken!

Groetjes

wat dacht je van een naambordje bij de deur, met jullie nieuwe aanwinst er bij geschreven!!!

groetjes manon

Hallo

Ik heb voor mijn man een fotolijstje gekocht met daar een leuke foto van de kleine erin. Hij zit op kantoor en moest 1 dag na de bevalling weer gaan werken en vond het wel fijn voor hem als hij de foto op zijn bureau kon zetten en naar zijn nieuwe aanwinst kon kijken, want hij mist er toch al zo veel van.

Wat ook een leuk idee is voor als hij geen beroep met bureau om   fotolijstje neer te zetten zo een digitale sleutelhanger waar je de fotos van de kleine op kan zetten, kan hij ook geregeld kijken en ze aan zijn collegas laten zien.

Succes ermee en laat eens weten wat je gekocht hebt.

Groetjes Nicole

Een t-shirtje laten drukken (of rompertje) met daarop de tekst:

You think i am cute.....you haven't seen my daddy!

Ga ik zelf doen, maar geef 't m'n vriend nu al, ben dus nog niet bevallen. Wie weet vind jij 't ook een leuk ideetje?!
Succes ermee in ieder geval!
Groetjes, Prinses (28wkn2dgn)

Terug
Bovenaan