Leuk al die mooi babies maar....

Hoi,
Zo even lekker klaagzang op de maandagochtend.
Ik vind het heerlijk al die mooi babietjes hier op het forum, maar ik wil ook!
Vandaag 40,5 week, last van de maag, pijn in de rug, harde buiken.
Ik ben het gewoon zat!   Morgen naar VLK.
Laat maar komen die baby!
Zijn er nog meer dames die de datum gepasseerd zijn?
Succes met de laatste loodjes.
Gr Anita

ik ben nog niet overtijd,maar ik snap je helemaal!wacht al 2 weken!ben vandaag 39 weken maar ben het zo zat!bij elke stap krijg ik harde buiken dus ik kan echt niks meer,ideaal met een peuter van 2,5 not!!!maar ja we wachten af,maar als ik dit zo allemaal lees dan denk ik:mag ik nu??????

groetjes nienke

Ja ja ja ook ik loop NOG niet overtijd maar ow wat zit ik em eruit te kijken. ik heb Donderdag en Vrijdag heel wat weeen gehad... zelfs me man naar huis laten komen helemaal overtuigd dat het zou gebeuren ook nog even de vk gebeld om te vragen wie er dienst had maar.... vrijdag avond hield het op en ik heb zaterdag de beste dag in MAANDEN gehad.  en nu is het weer rustig. heb wel  steeds harde buiken en af en toe weeen die komen en gaan maar niet zo heftig meer... echt ik word er gek van. ook heeft me dochter van 1 net besloten dat ze sinds vorige week zelf kan staan en probeerd zo af en toe der eerste stapjes te zetten. en ik met me dikke buik er maar achteraan rennen. pfff ik ben allang blij dat me zoontje van 2 jaar en 9 maanden lekker rustig is afgelopen paar weken.

ok genoeg gezeurd hahaha ik ben stik jaloers en hoop dat ik ook snel mijn kleine vent mag vast houden met alle verhalen en foto's die je hier ziet!

Groetjes
Raya 39w1

Hey,

Ik ben ook nog niet over datum...(klinkt leuk he??) maar ben wel aan het af tellen.
Ik slaap echt ontzettend slecht door maagzuur. Ik zit zowat rechtop in mijn bed.
Maar goed, ik hoef nog maar 4 nachtjes... vrijdag de keizersnede... is ook wel erg raar hoor, om dat te weten...

Succes met de laatste loodjes en ik hoop voor jullie dat ie snel komt.

Liefs Yvonne

Hoihoi,

Nou bij mij zit hij er ook gewoon nog in hoor! Ik ben 40wk+4dg. Vandaag poging 2 om te strippen, maar helaas, wel onsluting en alles is week maar het koppie zit niet vast dus hebben ze geen tegen druk... morgen naar de gynacoloog want meneer is nu al ruim 9 pond!!! Oké dat is een echo maar het is ook nog eens een lang eind...

Ik ben het ook zat, hoop op pijntjes maar niets, behalve pijn in mijn benen en voeten.

Succes meis, het kan ieder moment gebeuren.

Liefs Nanda

Ik kan het me heel goed voorstellen dat dat gepronk met babies het er niet makkelijker op maakt voor jullie.
Ik was 40 weken en 5 dagen toen Jannah kwam de 5 langste dagen al probeerde ik me kranig te gedragen ...

Heel veel sterkte voor iedereen

Terug
Bovenaan