leuk avondje met man gepland!

A

Anoniem

Guest
Hallo,

mijn man en ik gaan er vanavond weer een leuk avondje van maken: even lekker bijkletsen en dan nog een leuk filmpje kijken.
Heeft iemand nog een leuke tip voor een geslaagde film? Het mag komisch of actie danwel thriller zijn.

Ik ben benieuwd naar jullie tips!

Groetjes,
kiki

Hoi Kiki,

Wat ontzettend gezellig zo'n avondje samen. Ik ben zelf helemaal weg van Enchanted, een geweldige film. Ik zou het romantische komedie noemen. Het gaat over tekenfilmfiguren die in de echte wereld terecht komen. McDreamy speelt er ook in mee. Een heerlijke film die mijn man ook echt leuk vond

groetjes Linda

Hoi,
Nou klinkt goed hoor..haha
Ik zelf ben van de films met Hugh Grant..haha
Dus heb Nothing Hill, en Love Actually op mijn favo lijstje..
Maar ken je de film Crash??
Is ooit besproken in de Oprah winfrey show, en ik heb hem toen gekocht..Super verhaal..
Sandra Bullock zit er ook in..Er lopen meerder verhalen van mensen door elkaar heen, maar het had wel indruk gemaakt destijds..
Dus wat mij betreft een echte aanrader..
Gr en een gezellig avondje alvast!!
Rina

Hoi,

gezellig hoor zo een avondje met je man.
Helaas ik zit vanavond alleen op de bank. . . man gaat vanuit zn werk gelijk door naar voetballen.
Maar goed je vroeg op filmtips:

Dejavu met Denzel Wahington

Perfect Stranger met Bruce Willis en Halle Berry

Mr. Brooks met Kevin Kotser (vind deze acteur normaal niet leuk maar wel goed in deze film)

Alles is liefde (is wel weer leuk om nu te kijken omdat het draait om Sinterklaas)

Butterfly on a wheel (met Pierce Brosnan)

Nou tot zover mijn tips,
ik wens je vast een hele gezellige avond toe,
groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan