leuk boek om te lezen

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden

Misschien kennen jullie het al, maar ik wil het toch even laten weten. Toen ik net gestopt was met de pil zat ik met heel veel vragen en dingen die ik wilde weten. Toen heb ik het boek Zwanger worden van Mariel Croon gekocht. Ik heb het nog niet uit, maar daarin staan allemaal dingen die je moet weten als je zwanger wil worden. Ook voor als het zwanger worden niet lukt. Ook uitgebreide plaatjes en beschrijvingen hoe het gaat in je lichaam.

Wie weet heb je er iets aan.

Inmiddels ben ik 7 maanden verder en is mijn enthousiasme een beetje weggezakt...... Maar daar weten sommige van jullie alles van en  we blijven stug doorgaan. Ben wel blij om af en toe op het forum te lezen dat ik niet de enige ben.

Succes en vooral doorgaan!!!
Cami

Hoi Hoi,
Ja dat boek heb ik ook gekocht.  Heb hem gelezen tot en met de info over ivf enzo... dat wilde ik eerst nog niet lezen en mee bezig zijn.
Vind het  een leuk en informatief boek.

Liefs Leah

Hai, ja weet er alles van die moed moet je toch houden hoe moeilijk het ook is, ben zelf twee jaar bezig en gun die te lange tijd niemand, soms ga je er goed mee om, maar soms is het echt een drama, maar ooit zal het ons lukken, we gaan ervoor!!

Terug
Bovenaan