Leuk boek!!

A

Anoniem

Guest
Hoi!

Zojuist mijn pakketje boeken opgemaakt met een bestelling.. en daarin zat het boek van Jools Oliver (vrouw van Jamie Oliver), van - negen tot + 1.

En leuk!!! Ze schrijft op een hele humoristische manier over zwanger worden (wat niet vanzelf is gegaan, over zwanger zijn enz. Ik heb al een flink stuk gelezen, kan hem bijna niet wegleggen!!

Een aanrader dus!

Groetjes, Harma

Voor de mannen weet ik een erg leuk boek:
"HELP! IK HEB MIJN VROUW ZWANGER GEMAAKT!"

Errug leuk boek, kun je vergelijken met de Daphne Deckers (zo heet ze toch??) voor de mannen. Heb het gekocht voor mijn man toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, hij is absoluut geen lezrer, maar dit leest ie wel! En ik vind het ook een super boek!

Groetjes,

Sharon

Hoi, kun je de schrijver doorgeven?
Ik wil het boek graag kopen vor mijn man!
Hij heeft nl erg de bibbers......
D

Ik heb ook nog een heel leuk boek.
Dagboek van een ettertje geschreven door Simon Brett.
Het gaat over het eerste levensjaar van je kleine lieve schatje.

Het is echt humoristisch.

Groetjes,

Vicky
8w

"help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"
geschreven door Kluun

aanrader!
Anne

Ja de schrijver is Kluun, volledige naam Raymond van de Klundert.

ISBN nummer 90 5759 386 6

Je man zal het geweldig vinden, en hij leert er ook nog eens wat van!

Groetjes,

Sharon

Bedankt voor het ISBN nr. Ken je ook een ander boek van hem, genaamd 'komt een vrouw bij de dokter'? Die ook erg mooi en shocking. Het heeft niets met zwangerzijn te maken, maar de man in het verhaal gaat voortdurend vreemd en zijn vrouw is levensbedreigend ziek. Ik heb aan het eind heel erg gehuild.

D

Ja, ik weet dat hij dat ook heeft geschreven en dat et een ontzettend mooi boek schijnt te zijn... Heb het alleen nog niet gelezen... Heb nu zeker nog 3 boeken liggen die ik nog moet lezen, dusss zodra ik die uit heb begin ik aan de volgende lading!

Groetjes,

Sharon

Terug
Bovenaan