Leuk boek!

Hee meiden,

Even iets heel anders.
Ik heb net het boek Shopaholic gelezen en dan de 3 in 1 versie (omnibus). Zo vreselijk leuk en grappig. Als je echt eens opgevrolijkt wil worden maar geen zin hebt in zware kost dan moet je deze echt halen. Dikke pil en kost 17,50. (ook bij Bol.com te krijgen)
Het is het genre van Bridget Jones. Echt een heeeeeeeeeeelijk en snel leesbaar boek.
Misschien leuk als afleiding. Ik heb voor de komende wachtweken meteen het vervolg besteld. Hahaha! Ik kon in deze namelijk niet meer stoppen met lezen dus hij is al uit.

lfs inge

Hoi Meissie

Heerlijk he, ik heb die omnibus ook verslonden. En denk dat ik m nog een keer ga lezen (op vakantie)

Ben nu in nogal zware kost bezig (de Da Vinci Code van Dan Brown, waar ik de laatste tijd niet erg aan ben toegekomen) maar.........straks weer lekker zo'n boek waar je haast niet mee kan stoppen. En inderdaad gewoon lekker wegleest zonder hersenkraken.

Je hebt ook een nieuwe he!
Shopallicious (schrijf ik dit goed?)
Deze staat ook nog op mn verlanglijstje

Veel leesplezier en tot mails!

Hoe was je dag Zaterdag?

Liefs,
Cyn

Ja ik dacht even iets anders om over te praten.
Het is inderdaad een mega leuk cadeautje. Die omnibus is namelijk echt een dik boek omdat het er 3 in 1 zijn en heel betaalbaar voor 17,50.
Bol.com heeft hem ook of had ik dat al gezegd. (fijn dat we niet meer terug kunnen kijken)

lfs inge

hoi inge
een goede aanrader!!! ik heb het boek ook gelezen, en vond het inderdaad heerlijk ontspannen, even flink lachen zonder na te denken. heerlijk!
liefs simone

Heeee Inge, en Cyntia,

Bedankt voor de tip, zie dat boek ook vaak liggen in de winkel en heb het al vaak in mijn handen gehad, next time zal ik het boek meenemen. Zag dat Cyntia heeft geschreven dat zij de dan brown boeken aan het lezen is, ik heb ze ook net allemaal gelezen zo ontzettend spannend zijn die boeken idd je kan ze achter elkaar uitlezen en je krijgt er zo'n rustig gevoel van.. Ga snel naar de winkel om dat boek van jou te halen Ing.

lfs Mickey

Terug
Bovenaan