Leuk boekje broertje/zusje?!

Hallo meiden,
Ik ben van het najaarsforum (2006) maar omdat daar nog niet zo heel veel meiden weer zwanger zijn stel ik hier mijn vraag!
Ik ben nu 24 wkn zwanger van ons 2e dochtertje, onze oudste van 14 mnd lijkt, voor zover ze het natuurlijk allemaal begrijpt superleuk te vinden.
Ze krijgt nu steeds meer interesse in boekjes en ik dacht dat het wel leuk zou zijn om een boekje te kopen met een leuk verhaaltje over het krijgen van een broertje/zusje!
Nu heb ik net wat op Bol.com rond gekeken maar kan niet echt wijs worden over welk boekje nu geschikt is voor haar leeftijd... Het liefst dus met kartonnen bladzijden en een 'simpel' verhaaltje!
Hoop dat jullie een tip hebben voor een leuk boekje!

Alvast bedankt!
Liefs L81

Hoi hoi,

Ik weet zo snel niet de "echte titel" maar er is een boekje van nijntje.
Volgens mij heet het kleine pluis.
Een erg simpel verhaaltje, maar mijn zoontje wilde op het laatst niks anders meer lezen.

Groetjes,
Angela

Inderdaad, kleine pluis van Nijntje is heel erg leuk. Zeker als ze nog zo klein zijn. Voor de wat grotere kindjes (vanaf een jaar of  2)  is

Beschuit met heel veel muisjes

echt een superboek, daarin gaat het kind ook mee naar de verloskundige en wordt er ook verteld hoe het eraan toe gaat als het zusje geboren is. Met tekeningen van Dagmar Stam, echt een aanrader!   Maar daar is jouw pukkie echt nog te klein voor hoor.

Succes met je zwangerschap!!

Susan mv Gijs en Sophie

Ken je de boeken van Clavis? Vooral de boeken van Kaatje en Karel zijn hier in trek.
Toen ik zwanger was van de tweede heb ik veel voorgelezen uit: Kaatje en mama's buik. Mijn dochter was toen nog geen twee en kwam steeds met dat boek aanzetten. Is wel een boek met gewone bladzijdes

Terug
Bovenaan