Leuk cadeau 1e verjaardag dochter

<p> </p><p>De titel zegt het eigenlijk al! Wat is nou echt een leuk/handig/passend cadeau voor de 1e verjaardag van ons meisje? </p><p>Zelf zaten we oa te denken aan de bekende ballenbakjes, alleen ben ik een beetje bang dat we dan heel de dag ballen aan ‘t rapen zijn haha. </p><p>Een keukentje lijkt me ook mega leuk!! Of zal dit iets te vroeg zijn?? </p><p>Hoop dat jullie ons kunnen helpen met wat ideetjes/tips  :)</p>

Keukentje is denk ik nog te vroeg, zou je beter jaartje later kunnen doen denk ik. Onze meid wordt pas in september 1, maar als er me dingen te binnen schieten schrijf ik ze vast op. Tot nu toe heb ik dit op het lijstje:
- Duplo
- Houten blokken 
- Driewieler
- Pop 

Wij gaan voor de little people boerderij en wat Duplo. Hebben al heel veel Duplo in huis ivm haar grote broer, maar van duplo heb je nooit genoeg. 
Wij moeten echt speelgoed hebben voor haar met geluidjes, dat vind ze fantastisch. Maar verschilt per kind. 
Keukentje eerder iets voor 2e verjaardag. 
Onze zoon had een tafeltje met stoeltjes gehad voor zijn 1e verjaardag. 

Een keukentje! Ik twijfelde ook of het te vroeg was, maar het was echt een schot in de roos! Ze speelt er elke dag mee!

Wij hebben onze dochter een wheely bug een “loopauto” maar dan in diervorm cadeau gedaan. Daar heeft ze heel lang mee door het huis gereden. Was een succes!

Terug
Bovenaan