Leuk...en minder leuk

A

Anoniem

Guest
Heey

eerst even het leuke bericht,,,,

Wij hebben er eindelijk een hondje bij, Geweldig beestje, alleen nog een beetje bang.
We hadden al een kruising friese stabij x terrier van anderhalf, en nu een bull mastiff erbij (is ook kruising pa is bull mastiff, moeder is bull mastiff x american stafford)
Ben er echt super blij mee, mijn 2 kleine kindjes hihi

Minder leuk is dat ik a.s vrijdag 28 oktober moet worden geopereerd aan mijn neus. En ja juist rond die tijd moet ik mijn ei krijgen.
Kijken hoe we dat gaan oplossen.

11-11-11 is mijn NOD in de 11e ronde, was toch wel heeeeel leuk geweest als het dan raak mocht zijn.

Zal helaas moeten wachten tot na de operatie en dan kijken hoe ik me voel en wat voor medicatie ik krijg.
Voel ik me goed en krijg ik geen zware medicatie, dan toch maar proberen?
Wat vinden jullie?

Liefs....

Wat leuk!!!! ben dol op hondjes!!!!!!!wij hebben zelf ook 1...duitse herder! super lief dier ookal is iedereen altijd bang voor hem haha

oei niet zo'n beste timing, denk dat je 's avonds gewoon ff moet kijken hoe je je voelt of je dan nog wil klussen!!!
gun het je zo meid!!!
xxx

Hai lieverd,

Wat leuk jullie hondjes en wat een te gek ras!! Geniet er maar lekker van!!

Wat betreft je neusoperatie en je eisprong...tja...da's moeilijk....ik zou wel ff kijken hoe het gaat, hoe je je voelt en wat voor medicatie je gaat krijgen. Daarna zou ik beslissen hoe of wat. Begrijp dat het nu klote uitkomt! Misschien voel je je prima en kunnen jullie gewoon klussen, ik hoop het voor je maar hoe cliché het ook klinkt: komt tijd, komt raad!

Succes en ik denk aan je!!

Liefs en een dikke knuff Lynn.

hey meid

wat leuk dat jullie een hondje erbij hebben! Leukie ook een bull mastiff! Wij hebben hier 2 rottweilers dat zijn mijn kids:)
De datum had idd leuk geweest! Balen zeg... Succes!

Liefs Renate

Hey!

Wat leuk een hondje! Lekker genieten van zo'n beessie!
wel iets minder van je ei... Is wel een erg leuke datum.. Ik zou gewoon even afwachten hoe je je voelt of je wel of niet gaat klussen.
Succes met de operatie! En het eventuele klussen!

Liefs

Heey meiden...

thnx voor jullie reactie,,,

denk dat ik ook gewoon even afwacht hoe ik me voel.

@neomi...geweldig he honden. Vind een duitse herder ook super....Wij wouden heel graag een grote hond erbij dus tja dat hebben we nu...
En je hebt het gezien he op hyves...drukke bedoeling met de 2 honden en kat in een klein huisje...maar o zo gezellig...

xxx

Terug
Bovenaan