Leuk en niet duur idee voor traktatie

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Nog even, dan is mijn zoon Herald ook alweer 1 jaar oud. Aanstaande dinsdag is het zover.  Heb lang zitten dubben waarop hij zou kunnen trakteren op het Kinderdagverblijf. Ben per toeval terechtgekomen op de site www.traktatiehuis.nl. Ik heb gisteravond een mail gestuurd en als het goed is heb ik de bestelling aanstaande zaterdag in huis! Geweldige service dus.

Ik zal volgende week (als ik de bestelling heb ontvangen; laten weten hoe het was).

Groetjes,

Rolanda

Ziet er leuk uit!

Omdat ik wel van knutselen hou, heb ik zelf een tractatie in elkaar gedraaid.
Voor ieder kind een bellenblaas, tussen twee dinosauruseieren van gekleurd karton geplakt (onze zoon heet Lars en heeft als bijnaam dinoLARSus, omdat hij grommend over de grond kruipt). Op de eieren een vrolijke feest-dino (lang leve internet), met de naam dinoLARSus erop). Alles versierd met vrolijke stickers, etc.
Het was een groot succes. Alle kinderen gingen met hun bellenblaas naar buiten en Lars heeft z'n ogen uitgekeken.
Het kost niet veel aan geld (wel aan tijd), maar het resultaat was erg leuk.

Groetjes, Marijon

Hoi,

Ook een leuk idee voor op het KDV:
Vishengels van soepstengel, dropveter en doosje rozijntjes maken.
Aan de soepstengel de dropveter maken en daaraan een visje maken (2 visjes uitknippen en dan aan beide zijden van het rozijnendoosje een visje plakken, daarna gaatje in de neus van de visjes maken en aan de veter knopen).
Van een schoenendoos maak je dan een aquarium. Waar je alle vishengels inlegt.

Bij onze zoon was het toendertijd een groot succes en hoewel nog niet alle kinderen de dropveter mochten, was het heeeel spannend om uit te vinden wat je op kon eten en wat niet.

Wel veel knutselwerk........

Groetjes Renata.

Zoals beloofd mail ik nog even.

Heb de traktaties gekregen en ben vol lof. Super service van Traktatiehuis. We hebben  een kaartje aan de knuffels gemaakt met daarop een tekstje: een glimlach en knuffel van Herald. Hiernaast hebben we een foto van Herald geplakt. Alles met elkaar zijn we ca. 2 uur aan het knutselen geweest hiermee. De knuffels kosten per stuk 50 Eurocent (in de vorm van eendje, olifantje of konijntje). Aangezien wij 18 stuks besteld hebben kon dit niet door de brievenbus en moesten we vrachtkosten voor een pakketje betalen. (ik meen dat dit 6,80 Euro was). Als je minder besteld, betaal je uiteraard ook minder vrachtkosten!

De kindjes en leidsters vonden het erg leuk en ook de jarige Herald heeft ervan genoten!

Rolanda

Hoi hoi,

Ik hou zelf ook wel van knutselen. Ik ga indiaantjes maken van mandarijntjes, een bandje van gekleurd papier met zijn naam erop, veertje aan de achterkant. 2 oogjes aan de voorkant en klaar. Zag in de allerhande van ah ook leuke egelbroodjes, maar met zelf broodbakken heb ik niet zulke goede ervaringen....

groeten Kabo.

Hallo,

Onze dochter Bente ( 1 jr ) heeft bellenblaas uitgedeeld op KDV. ( € 0,25 bij het kruidvat )
 Ik had ze verpakt in doorzichtig pakpapier en een kaartje er aan Bente 1 jr !
Ziet leuk uit en kinderen zijn er blij mee. Gebak wat ik over had ( muffins/koeken ) heb ik ook meegegeven zodat ze wat te smikkelen hadden

Succes

Hallo,

Onze dochter Bente ( 1 jr ) heeft bellenblaas uitgedeeld op KDV. ( € 0,25 bij het kruidvat )
Ziet leuk uit en kinderen zijn er blij mee. Gebak wat ik over had ( muffins/koeken ) heb ik ook meegegeven zodat ze wat te smikkelen hadden

Succes!

Hallo,

Succes

Terug
Bovenaan