Leuk en spannend

baby glenn

New member
Met ons gaat alles goed Xilyano word een lekker ondernemend ventje heerlijk ik geniet ervan.
Eindelijk krijg ik een eigen(huur) huisje dus er moet druk geklust gaan worden. Woensdag krijg ik de sleutel, ik heb er zin in. Tis ook allemaal wel een beetje spannend alles gaat veranderen en hoe reageert Xilyano straks op ons nieuwe huisje. Krijgt hij eindelijk een echte leuke eigen kamer. Binnenkort ook lekker meubels shoppen want dat is het leukste he de inrichting:p

Het is een dubbel spannende tijd want mijn zus ligt in het Sofia kinderziekenhuis in Rotterdam met 26 en een halve week zijn haar vliezen gebroken. Ze proberen het nu tot 30wkn te rekken en als dat gelukt is gaan ze nog voor de 32wkn en als het dan komt dan komt het. Ze is nu 27wk1dag maar het is nog spannend of ze de 30 wel gaat halen. Gelukkig zijn de spuiten om de longetjes te laten rijpen wel aangeslagen en is het baby'tje goed op gewicht 900 gram. Ze heeft helemaal nog niet echt kunnen genieten en ik gunde haar zo een heerlijke zwangerschap na een spannende periode.
 
Hee meid,

Allereerst van harte gefeliciteerd met je eigen huisje. Heerlijk toch een plek voor jullie zelf. Wordt vast enorm genieten!! Meubels shoppen is zo leuk. Geniet ervan.

O wat heftig zeg voor je zus en ook voor jullie. Ik hoop echt dat de kleine nog even bij mama blijft zitten want dat is toch het beste maar goed....ze is in goede handen. 900 gram, sjee....wat een mini mensje nog hè?
Heel veel sterkte toegewenst.

Liefs Lynn.
 
Jeetje, wat is/ wordt dat een spannende tijd voor je zus, en jezelf natuurlijk ook. Hopelijk blijft het kindje toch nog even zitten want 900 gram is wel klein!

Leuk dat je afleiding hebt en lekker kunt gaan shoppen voor je nieuwe huisje. Dat is altijd leuk!

Succes met alles!
 
meubels shoppen grrr . Gefeliciteerd ! Waar heb je hiervoor dan gewoont meid ? Suc6 voor je zus , laat je weten hoe het haar gaat pff vindt zo eng .
 
Terug
Bovenaan