Leuk...en toch ook weer niet!

A

Anoniem

Guest
Pfff,ik ben een beetje in een down-stemming,bah!
Morgen wordt Delano 1 jaar en dat is op zich natuurlijk heel leuk.
Maarrrrrrrrrrrrrr,ik heb best moeite met het afsluiten van de baby-tijd.
Mijn man vindt twee kindjes genoeg en wil niet eens nadenken over een derde.
Ik wil nog heel graag een of twee kindjes maar als hij dat niet ziet zitten,respecteer ik dat natuurlijk.
Ik ga er niet om zeuren;graag,en anders niet.
Maar goed,het gaat allemaal zo ontzettend snel,de tijd glipt me door mijn vingers,en ik kan er niets aan doen!
Hebben meer mama's hier last van?
Liefs een emo-muts,haha

ja dat komt me erg bekend voor

mijn derde kindje elise is alweer drei weken gelden een jaar geworden en de tijd gaat zo verschrikkelijk snel en ook ik vind het erg jammer dat ze nu baby af is
niet dat het nu niet meer leuk is ofoz maar kan zo genieten van die kleintjes

ook ik zou er nog graag een bij willen maar mijn man wil echt geenvierde dus helaas
dus probeer nu zoveel mogelijk te genieten van de tijd dat ze nog klein is want voor je het weet zijn ze groot

groetjes saskia

Zou niet  iedere mama hier last van hebben? Ik denk het wel. Het is toch een heel intensief jaar geweest. Er gebeurt enorm veel en je kind verandert van een hulpeloos hoopje mens in een actieve dreumes die ontdekt dat er veel meer in de wereld mogelijk is dan hij  dacht.  

Ook ik heb altijd 3 kindjes willen hebben, maar gezien mijn  situatie (alleenstaand en in december al 38 jaar) zit dat er niet meer in.... Ik probeer daarom nu die knop om te zetten en intensief te genieten van de tijd die ik met mijn kindjes  doorbreng.  Want zoals mijn voorgangster al schreef,  ze zijn zo weer groot! En  het laatste wat ik wil is het gevoel krijgen "had ik maar dit en had ik maar dat!"

Groetjes Fonske.

Terug
Bovenaan