leuk forum!

hallo mama s

ik wil even zeggen dat jullie een leuk forum hebben!

ik ben een december mama
ik vind  najaar2006 forum vaak wat negatief , heel jammer!

dus kom vaker hier eens rond neuzen

en verder wil ik zeggen dat ik supertrots ben op mijn kleintje!
hij is werkelijk, de liefste, mooiste en grappigste baby van de werled!

ik zal niet de enige zijn die zo over haar kleintje denkt hihi

Wat toevallig zeg, mijn baby is   ook de geweldigste van de wereld, net als haar grote zus dat voor haar was!!!!

En blij dat je het leuk vind hier, zijn toch altijd leuke dingen om te horen...

Groetjes Yvonne

Hoi,

ik heb toevallig vanavond op het najaarsforum even zitten lezen en het viel me op dat het idd nogal hard eraan toegaat af en toe (oorbellen). Maar ik moet een ding zeggen: ik heb de leukste baby! Maar ja... ik denk dat iedereen er hier zo over denkt! Nou ja... als je hier mee wilt praten: Welkom.

Groetjes Ilona

Hallo

Wat mij betreft klets je lekker mee hier! Wat maakt het uit... december of januari, of februari... sluit je lekker aan bij waar je het leuk vindt, vind ik! Wie weet hebben we nog eens iets aan jouw veeeeeeeel ruimere ervaring

Rosanne

Kan het niet laten om even te reageren. Het najaar-forum (vooral de topic oorbellen) is idd negatief geëindigd. Maar als ik me niet vergis, had jij daar ook je aandeel in. Vind het een beetje vreemd dat jij dan hier komt 'klagen'.
Verder "no hard feelings" en ik hoop dat je het hier dan leuker zal vinden.
Groetjes Sil

Hoi hoi,

Ik heb nooit op het najaar 2006 forum gekeken, maar zo te lezen mis ik niks. Ik vind het hier hartstikke leuk en hoop dat we dat zo houden! Kom dus gezellig meekletsen zou ik zeggen.

Oh ja, hier  ook de liefste, mooiste en schattigste baby!!! Wat is dat genieten hè.

Groetjes,
Dionne

Hoi hoi,

Weet je...wij hier op het voorjaarsforum zijn volgens mij  allemaal bevallen van dezelfde lieve,mooie,leuke,knappe,slimme,schattige baby,want die ik hier heb die is ook al het allerliefst,mooist,leukst,knapst ,slimst en schattigst
Vandaar dat het hier zo gezellig is natuurlijk

Groetjes Merel en Armando(bijna 10 weken)

Terug
Bovenaan