Leuk geshopt gisteren tv stuk

wat jammer, na een leuke shopdag gisteren (eindelijk normale nieuwe kleding) en een kleed voor bij de salontafel, doet de tv t niet meer goed. boven in beeld beweegt t. Net als dat je vroeger een film in de video had zitten.
Dit is hopelijk t laatste dat dit jaar stuk gaat, echt alles ging kapot dit jaar, auto vele keren, wasmachine, nu de tv.

groetjes een goed geklede (hihi) Mariska

gelukkig heb je wel lekker geshopt.
Tja, wij hebben ook nare jaren achter de rug. Ieder jaar ging wel iets van dure apparaten kapot. Ik moet zeggen, dit jaar valt het nog mee (klop klop)

Hey Maris, even een hele rare vraag: je hebt hopelijk niets met een magneet op de tv staan??
Zo dachten wij nl een paar jaar geleden dat onze tv na 3 jaar al naar de gallemiezen ging! Heel raar bewegend beeld bovenin de hoek, met de meest bijzondere kleuren, we hadden het al bijna opgegeven en wilde de winkel al bellen om hem op te laten halen.
Lees ik toch nog even het boekje, vraag me niet waarom? Maar daar stond dus in niets met een magneet bij of op de tv te plaatsen. Dat kunnen dus ook speakers zijn bv. Bleek nou, ik had een relatiegeschenkje gekregen; een magnetisch voetje waar je allemaal metalen popjes op kon stapelen, zag er superleuk uit op onze rvs kleurige tv hahaha.
We hebben het eraf gehaald en hadden direct weer fantastisch beeld!

Voelde me zoooooooooo blond!! Maar het blijkt dat heel veel mensen het niet weten....
Hopelijk is het bij jullie ook iets simpels!

Groetjes Sas

Oh Dennis is zo handig! Hij heeft allemaal instellingen veranderd en t blijkt dat de 100herz t niet meer goed doet. Dus dat uit gezet en nu doet tie t weer.
En weet je, de garantie is net verlopen of nog 1 jaar geldig, dus ik bel maandag even of ze het kunnen maken in de garantie.....

groetjes Maris

Terug
Bovenaan