leuk gesprek

hoi dames
nou heb me eigen net aangemeld voor moeders voor moeders....

echt een super leuke vrouw..
ik kreeg een armbandje en een dik met daarin alles over de zwanger schap.. dit boek krijg je trouwens alleen als je je voor de 7 weken aanmeld..
Ik weet zelf hoe belangrijk dit hormoon voor mensen is. ik heb het zelf 8 jaar lang nodig gehad voor alle behandelingen en ik ben blij dat ik al zo vroeg mee kan doen. (iedere liter die ze extra hebben is mooi voor hun meegenomen, omdat het langzamerhand op is)
Dus dames als jullie je nog niet hebben opgegeven. ga dit dan alsjebliefd snel doen want het is heel belangrijk voor mensen zoals ik om zwanger te kunnen raken....

ik ben nu bijna 6 weken en ik mag vanaf maandag beginnen, dus lekker opgeven

gr claudis
 
Ik ben met 4 weken al begonnen maar een boek heb ik niet gezien hoor. Ik heb zelf de pregnyl ook nodig gehad en doe net als de vorige zwangerschap dit keer ook weer 13 weken mee. Ik ga door tot en met de 17 weken. Vind de dingen die je krijgt wel leuk hoor, maar niet het belangrijkste. Ik heb heel wat minder injecties nodig gehad als jij, maar had ze ook nodig. Dit geluk gun ik iedereen en dat is de grootste beloning hahahah.
 
Ik heb meegedaan in januari, heb me opgegeven met 5 weken en het gesprek gehad met 6 weken, ook geen boek gezien. wel een armbandje en een mutsje gehad. De 2e zwangerschap heb ik me wegens veel onzekerheden na mijn miskraam niet weer opgegeven, maar het is wel mooi om het wel te doen natuurlijk, ik kon het alleen even niet aan :)

Liefs
 
Hoi,
Ik heb ook mee gedaan. Van de 6e tot de 16e week. Ook geen boek gezien hier haha. Alleen een rmbandje en een blaadje. Ach, leuk dat je wat krijgt, maar zo als supertje al zegt, niet het belangrijkste. Wij hebben het enorme geluk gehad dat ik nooit hormonen heb hoeven gebruiken. Wij hebben een gezonde zoon van 21 mnd (binnen 3 mnd was ik zwanger van hem) en voor de tweede waar ik nu 22 wk zwanger van ben was het gelijk in de eerste maand al raak. En zoals het er nu naar uit ziet nog gezond ook. Kortom wij zijn enorme mazzelaars en daarom vond ik het erg belangrijk om (hopelijk) een stukje geluk terug te geven. En zoveel moeite is het nou ook weer niet om je plas op te vangen toch?
Liefs,
Mar
 
Ik ben nu 8 weken en heb nu een week meegedaan! Ik doe ook mee tot week 16! Ik heb hè geluk dat het de eerste keer meteen raak was dus als ik hiermee andere vrouwen kan helpen doe ik dat graag!
 
Ik heb ook meegedaan vanaf de 6 weken, ook hier geen boek gezien! Fijn dat je wel een prettig gesprek hebt gehad met de "vertegenwoordiger" van moeders voor moeders, degene die bij mij kwam was erg vervelend helaas... Geen prettig gesprek. maar toch: we zijn zelf 3 jaar bezig geweest om kinderen te kunnen krijgen dus in het belang van het grotere geheel heb ik het niet van haar af laten hangen, haar had ik het liefste buiten gekieperd na 1 minuut!
 
Hoi Ik ben begonnen met 6 weken en 4 dagen en doe mee tot week 16. Ik help andere vrouwen graag omdat het bij mij ook langer heeft geduurd. Uiteindelijk geen hulp nodig gehad maar misschien in de toekomst wel. Dus goeie actie vind ik.
 
Ik heb ook meegedaan, meteen aangemeld toen ik zwanger was, en ook hier geen boek gekregen, wel het armbandje. En ook niet de organizer als je 10 weken mee doet. Gelukkig doe je het ook niet daarom.
Ik vond het eigenlijk ook vanzelf sprekend om mee te doen, zelf heb ik het gelukkig ook niet nodig gehad.
 
Terug
Bovenaan