leuk grapje

A

Anoniem

Guest
Hey meiden, weet je wat ik als kind altijd met mijn vriendinnen deed?
Je heb een naald nodig, waar een draad doorheen zit. Dan houd je die op een kleine afstand van je buik. Zo stil mogelijk. Heen en weer betekent dat je een jongen krijgt en een rondje een meije. Beweegt de naald niet dan krijg je geen kind. Je kan dus kijken, experomenteren hoeveel kinderen je krijgt en wat het wordt. Na elke beweging van de naald kan je het weer opnieuw doen en dat is dan het aantal kinderen die je krijgt...
hihihihi het is leuk om te doen. jessy

Hoi Jessy

Je kunt dat ook doen met een zilver kettingkje en dan je eigen rind erana en dan boven de binnenkant van je hand houden stil en dan gaat hij als het goed is vanzelf bewegen hene en weer is een jongen en rondjes is een meisje

nadia

hoi,

Ja ik heb dat ook van mijn moeder, met een naald en dan boven je hand, dys weer een andere manier hahaha. bij veel mensen is het uitgekomen die ik ken, dus ik geloog er wel in.

gr. Bambi

Hoi Bambi

En wta kwam er bij jou uit? Bij mij een jongen en een meisje dus ebn benieuwd ja bij mijn vriendinnen kwam het ook uit ja

nadia

Ik krijg eerst een meid en dan een jongen, presies wat ik wil hahaha.
laten we het hopen.

xxx Bambi

Hoi Bambi

Ja zeg dat wel alten we het hopen

hoe is die bij jou??

Bij mij nog steeds geen ong en begin me nu zorgen te amken nu opeens iedereen die na het stoppen van de pil niet meer ong is geweest opeens PCO heeft denk toch weer terug ga naar de HA als die terug is van vakantie

nadia

hi
ik geloof eigenlijk niet in  dit soort dingen, ben ik beetje te nuchter voor, maar voor de gein toch uitgeprobeerd. ik heb al 2 meiden, zijn nu bezig voor de derde, en het klopt ! De eerste 2x draaide hij rond (dus 2 meiden), en de derde keer ging hij heen en weer, zou dus betekenen dat het een jongen gaat worden. nog een vierde keer geprobeerd (je weet maar nooit), maar de ring bleef stil hangen.

ben heel benieuwd , hopelijk weet ik over 9 maanden of het uit is gekomen.

groetjes Melanie

Ja leuk het zijn deze dingen. Het schijnt iets met je aura te maken hebben. Ik krijg er 4. Jongen, jongen, meisje en dan nog een jongen. Nou afwachten maar.
Maar bambi, jij heb je toch ook laten pendelen. Wat kwam daar uit?
Groetjes Jessy

Terug
Bovenaan