Leuk hoor fietsen

Nadat Jelle vorige week maandag was gevallen met de fiets ben ik vrijdagmiddag gevallen met het fietsen.
Ik had Levi opgehaald van het KDV en had ook Noa achterop. We kwamen ineens in een enorme stortbui met het leek wel een orkaan.
Ik heb zo'n gazelle solide nou die was echt solide want ik kon de fiets met geen mogelijkheid overeind houden. Ik wel geprobeerd om zelf nog op de grond te komen zodat ik wat minder hard zou vallen maar dat lukte niet helemaal.
Daar lig je dan met zo'n zware fiets en een kind voor en achterop. Geukkig stopte er iemand om me even overeind te helpen en de kids hadden gelukkig helemaal niets maar ik stond wel te shaken.

het eerste wat Noa tegen jelee zei toen we thuis waren: Jelle gaaf joh we zijn met zijn allen van de fiets gevallen.!!

groetjes chimene

Hoi Chimene,

Gelukkig weer goed afgelopen. Dit vind ik nou zo eng aan fietsen met 2 kids. Maar het is natuurlijk ook hartstikke gezellig (behalve als je valt).

Groetjes Babybelle

Zo dat is best heftig: vallen met 2 kindjes op je fiets.
Gelukkig is het allemaal meegevallen. Je moet er niet over denken hoe zoiets af kan lopen.
Ik hoop het nooit mee te maken om te vallen met ze.
Heb er ook 2 op de fiets en een buggy. Best zwaar.
Maar ben allang blij weg te kunnen op de fiets.
Met regen en wind pak ik wel snel de auto hoor.
Maar gelukkig heeft Noa er geen trauma aan overgehouden, die vond het LEKKER GAAF! onbegrijpelijk he.

groetjes Marianne

jee dat is schrikken!
En wat zijn de kids dan flexibel zeg...dat ze het zelfs gaaf vond hihi.
Gelukkig hebben jullie niets, doe maar even lekker rustig aan met het fietsen want volgens mij is het niet helemaal jullie ideale tijd ;-)

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan