Leuk idee voor laatste werkdag?

Hallo Allemaal,

A.s. vrijdag heb ik mijn laatste werkdag voordat ik met zwangerschapsverlof ga.
Nu zijn ze bij ons allemaal gek op taart enzo en wilde ik dus trakteren.
Hebben jullie misschien een leuk idee om te doen?
We weten niet wat het wordt dus daar kan ik niets mee doen.

Ben erg benieuwd!

Groetjes jmak

Ik zou zelf niet trakteren op het werk omdat ik met verlof ga. Waarom zou je willen trakteren??? Wat doen je collega's?

Ik zou het juist heel leuk vinden als ik wat zou krijgen voordat ik met verlof zou gaan. Ik heb nu twee keer verlof gehad en beide keren op de laatste werkdag heb ik gewoon dag gezegd en tot over een maand of 4. Een lieve collega heeft in de week van de geboorte van de kinderen voor lekkere dingen gezorgd op het werk. Dat werd heel erg op prijs gesteld.

Maak er in ieder geval een gezellig laatste werkdag van!! En geniet van je verlof!!!

groet,

mamaraf
8 wkn zwanger van nr 3

Hallo,

Wij zijn maar een klein bedrijf. Vier man aan het werk ben de eerste vrouw die zwanger is dus voor iedereen de eerste keer. Bij ons worden alle gelegenheden aangegrepen om te tracteren of om iemand te laten tracteren. Eerlijk gezegt heb ik er geen bezwaar tegen.
Wil wel graag iets apparts doen, geen standaard gebak.
Dus sugesties zijn van harte welkom en de beschuit met muisjes komen ze straks maar lekker zelf halen, wat ze ook wel zullen doen.

groetjes jmak

Mijn collega's hadden me volledig verrast toen ik met verlof ging. Ze hadden me 2 dagen voordat mijn laatste werkdag was, naar de directiekamer gelokt en daar stonden alle collega's te wachten. Iedereen had een cadeautje. Ik heb van alles gekregen. Bloemen, luiers, rompertjes, speeltjes. 3 collega's hadden samen een ooievaar voor in de tuin gemaakt. Echt geweldig.  
De volgende dag heb ik meteen gebak getrakteerd. Maar dat was ik toch wel van  plan

Groetjes  

Toen ik met verlof ging tijdens mijn eerste zwangerschap kreeg ik van mijn baas een bos bloemen.Toen mijn zoontje is geboren heb ik een kaartje naar de winkel gestuurd en ben na 2 week even langs geweest om te laten zien hoe het ging met mij en mijn zoontje.In tussentijd heb ik ook nog een felicitatie kaartje gekregen.Ze zijn nooit langs geweest ofzo wel gezegd van we komen gauw langs maar inmiddels is mijn zoontje 1,5 jaar.Nu ben ik 28wk en 6 d zwanger van nr 2 en zit in de ziektewet sinds 2 week i.v.m. mijn bekken.Ik denk niet dat ik deze keer iets krijg.

Terug
Bovenaan