leuk idee vragen peetoom en peettante.

Hoi Allemaal,

Over twee weken is mijn man jarig en mijn zusje en schoonbroer komen dan ook. Nu leek het ons een leuk idee om ze dan te vragen of ze peetoom en peettante willen worden.
weet iemand nog een orgineel idee hoe we dit kunnen doen.

Groetjes

Misschien een echo foto met daarbij een gedichtje ofzo?
Ben benieuwd wat je hebt gedaan normaal ben ik wel van de orginele dingen maar deze zwangerschap is het allemaal ver te zoeken hahaha

Ik ben nog zo klein, en je kunt me nog niet zien, maar zouden jullie over 5 maanden mijn peetoom en peettante willen zijn?

Dit hadden wij in een lief kaartje gezet , missschien een idee?

Groetjes

Hoi allemaal,

Jannetje dat is bijna het zelfde gedichtje als wat wij bij onze eerste gebruikt hebben.

Omdat we bij de eerste geen keuze konden maken hadden we toen mijn broers gevraagd als het een jongen zou worden en mijn schoonbroer en zusje als het een meisje zou worden.
Zij weten nu dus eigenlijk al dat ze weer gevraagd zullen worden maar zou het toch leuk vinden om dit op een orginele manier te doen.
Dit vind ik dus heel moeilijk omdat mijn broer het al me een echo-foto gevraagd heeft en mijn zusje met chocoladjes met roze en blauwe muisjes.

Weten jullie waar ik die boekjes kan krijgen met leukste peetoom en peettante want dit vind ik een leuk idee.

groetjes

Hoi,

ik heb vandaag de hele stad afgelopen en internet afgestruind maar helaas kan de boekjes niet vinden.

Ik heb nu iets anders gevonden, we laten longdrinkglazen graveren met wil jij mijn meter of peter zijn en hierop staat ook een handje of voetje op afgedrukt. Deze wil ik dan met snoepjes vullen en zo inpakken.

Groetjes

Terug
Bovenaan