Leuk ideetje om t dan ook zelf bij te houden

Hoi dames aller eerst wil ik jullie allen feliciteren dat we met zn allen zwanger zijn ;-)
Door een beetje rond neuzen op internet ben ik op een leuke site gekomen,namelijk babysite.
Ja je ziet wel vaker van mensen die gaan trouwen dat ze een eigen leuke site maken en ja opzich lijkt t dan wel leuk om zelf eens een mooie baby site te maken,waar je je eigen verhaaltjes enz in kwijt kunt en fototjes noem t maar op.Zit dr zelf ook aan te denken om dat eens te gaan doen,dr heeft ook wel een site extra bij hyves maar nee zo eentje is ja ook leuk,ja ieder zn eigen dan he,dus dames neem dan gewoon eens een kijkje op die site.wat ik zo zag is t gratis,dus ja,zoeken en laat je fantasie gaan,groetjes

Haay,

Het is zeker een leuk idee! ik had ook een site van babysite alleen kreeg ik laatst een email van ze dat ze binnenkort alle gratis sites er af gaan halen en dat je dus alleen nog een betaalde site kan hebben.
Ik heb nu een groeimee site is iets minder leuk maarja.

Liefs,

Dilana

voor mijn dochtertje heb ik ook een eigen site gebouwd.
maar niet eentje die al kant en klaar is, maar echt een hele site opgebouwd ( ja, was behoorlijk veel werk hahaha)
in het begin hield ik hem keurig bij, maar na een aantal maanden begon ik er steeds minder naar om te kijken.

wel heb ik vanaf dag 1 een dagboek bijgehouden.
ontzettend leuk om alles terug te lezen.
ben begonnen met het verhaal: ik geloof dat ik zwanger ben. (kon toen nog niet testen, was nog te vroeg)
dit boek houd ik nog steeds bij. elke gebeurtenis in mn zwangerschap, de bevalling en alles erna, schreef/schrijf ik allemaal op.

zit nu te denken om het boek: mama vertel eens. voor mn kids te kopen. die vul ik dan helemaal in, en krijgen ze later mee uit huis.

liefs, do

Terug
Bovenaan