Leuk invulboek?

<p>Hoi allemaal,</p><p>Ik ben nu ongeveer 9 weken zwanger (volgende week termijnecho) en ik kan er helaas absoluut niet van genieten. Nog voordat ik een positieve test had Was ik al ziek. Inmiddels lig ik al bijna 4 weken op bed en ben ik 1x opgenomen geweest wegens uitdroging. Moeder worden is mijn allerallerallergrootste wens, maar het is op deze manier heel erg moeilijk om te genieten van mijn zwangerschap. En daar voel ik me dan ook gelijk weer schuldig over. </p><p>Dus om het voor mezelf wat leuker proberen te maken wil ik iets voor mezelf bestellen. Een leuk 9 maanden invulboek of iets dergelijks. Wie kan me iets aanraden?</p><p>Groetjes </p>

Hoi, ach wat jammer dat je er niet van kan genieten en vooral als je vervelende klachten heb. Ik had de ouders van nu 9 maanden invulboek, er staan leuke vragen in en je kan er ook foto’s in plakken. Elke week staan er wat vragen over hoe voel je je of heb je het al iemand verteld, dat soort dingen. Misschien is het wat voor je! Succes en hopelijk verdwijnen de symptomen snel en kan je er meer van genieten. O ja ik heb ook het boek, van buik tot baby, ook erg interessant

Wat vervelend dat je zo beroerd bent zeg! Ik hoop dat het na de 12 weken wat minder wordt. Ik heb bij mijn 1e kindje het 9 maandenboek als je googled komt hij tevoorschijn. Hij heeft een wittige voorkant met groene verticale strepen en gouden hartjes. Van deze serie heb ik ook mijn 1e jaar en van dreumes tot peuter. Nu ik weer zwanger ben heb ik hetzelfde boek. Ik vind hem heel fijn met structuur en vragen. Sommige vinden hem juist niet fijn omdat ze te weinig creativiteit kwijt kunnen. Ik.vind dat wel meevallen, want er zitten ook lege bladen in waar je dus zelf nog wat kan plakken of.schrijven.

Wat balen dat je zo ziek bent! Hopelijk verbetert dat snel! Ik had denk ik dezelfde als jippie (en ook ik gebruik deze bij de tweede nu weer haha). Hij is van Esther Kerkhoff

Hee , wat naar dat je je zo beroerd voelt. Ik had bij me eerste https://www.bol.com/nl/p/zwangerschapsdagboek-mijn-9-maanden-dagboek-pauline-oud-hard-cover/9200000057002767?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Nu heb ik de nieuwste versie van deze. https://www.bol.com/nl/p/memorybooks-by-pauline-negen-maanden-dagboek/9200000107139192?referrer=socialshare_pdp_androidapp

Het leuke aan deze vind ik dat er elke week andere vragen in staan die passen bij die fase van je zwangerschap. En hij ziet er super leuk uit van binnen vind ik ;)
Ook hierbij heb je een hele serie kraambezoekboek, eerste jaar enz.

Geen tips over het boek, maar voel je ajb niet schuldig als je er niet van kunt genieten nu! Ik ben inmiddels 34 weken in m'n tweede zwangerschap en mag eindelijk gewoon tegen mezelf zeggen dat ik het niet leuk vind om zwanger te zijn. Ook veel misselijkheid gehad (niet zo extreem als jij als ik het zo hoor), andere klachten en weinig kunnen. Maakt niets uit, ik ben alsnog de meest dankbare mama ooit. Dus gun het jezelf ook maar om er even flink van te balen, die misselijkheid is echt zo intens stom! Heb je toevallig van de artsen al metoclopramide gehad? Werkte hier in elk geval vele malen beter dan de reguliere medicijnen zoals emesafene bijvoorbeeld. Sterkte en hopelijk ben je snel aan de beterende hand en wordt het draaglijker!

Bedankt voor jullie reacties! Ga ze straks allemaal even opzoeken. Heb ik gelijk weer iets te doen vandaag. En bedankt voor jullie lieve woorden. 
@GebruikerSN ja die medicijnen heb ik inderdaad al. Emesafene deed niks en de metoclopramide doet wel iets. Ipv 10x per dag overgeven nu een stuk of 5x. Maar ivm bijwerkingen mag ik het maar 5 dagen gebruiken en moet daarna 2 stopdagen inlassen. Gister was dag 1 en dat heb ik geweten ook. Inmiddels week 4 dat ik plat lig en alles doet zeer. Inclusief mn buikspieren van al het overgeven. Ik hoop dat het snel beter wordt, maar ik durf niet al te optimistisch te zijn.

Bah wat vreselijk naar zeg! Ja dat is idd een nadeel aan die metoclopramide ja.. nog 1 dag en dan mag je weer even.. heel veel sterkte en ik hoop voor je dat dit snel beter mag worden...

Terug
Bovenaan