leuk isias NOT

he meiden nou heb last dus van isias en het wordt alleen maar erger, ik kan op een bal gaan zitten bij mijn schoonma in der praktijk maja kan niet altijd heen en weer gaan misschien iemand tips, zelfs als ik op een stoel zit heb ik veel pijn, kan niet eens lang meer lopen en is echt een pijn die vanuit me bil naar me been trekt en echt een zenuw klem zit.

iemand tips please moet nog lange tijd ben nu 24 weken.

liefs
 
Ojee, dat is heftig.
Ik heb zelf altijd rugklachten (ook zonder zwangerschap) en bij mij werkt het om in bed een kussen tussen mijn benen of onder mijn benen te doen.

Maar voor isias heb ik geen idee. Heb je al op internet gekeken naar isias en zwangerschap

Heel veel sterkte!!!

x yvonne
 
he meis das ook niet fijn nee rugklachten, maja liever rug klachten voor mij zeg maar dan kan me schoonma af en toe losmaken dan wat ik heb in mijn benen en billen, slapen gaat goed heb ik geen last van maar is meer lopen en zitten, en heel de dag liggen met een dochter van 3 dat gaat niet lukken,

Ik heb op internet gekeken en heb niks gevonden, dat is altijd wat ik als eerste doet als ik klachten heb of ik weet wat het is eerst op google kijken naar oplossingen maja dit keer niks gevonden.

liefs
 
Hier ook een mama van Sharon haha...

Hoevoelt dat isias? is dat dan dat er een zenuw bekneld zit? Ik had namelijk vanacht last van trekkende pijn langs mijn been en schaambeentje... en krijg in andere houding ook niet weg zeg maar...

is dat het of iets anders?
 
he meis, isias is dat je pijn in je onder rug bil en been hebt, ik heb niet zo zeer last van onder rug maar begint in mijn bil, het komt in eens op en de 1 heeft echt pijn de ander heeft een verlammings gevoel de ander zenuw pijn.

Ik heb een zenuw pijn zeg maar en ook stukje dat net verlamt/verdoofd is begint in mijn bil en trekt door naar mijn benen,.

Wat het is weet ik niet zo ver ik weet is het soort zenuw die beknelt zit. ik weet niet of je het ook in je schaambeentje voelt, bij mij is het alleen aan de achter kant.

liefs
 
Hallo,

Ik heb dit ook gehad in mijn zwangerschap. ik kon niet eens omdraaien in bed zo een pijn had ik, lopen liggen zitten noem maar op alles deed zeer. En het vervelende, het moet vanzelf weer overgaan, bij mij trok t ineens weer weg en dat was erg fijn. Het is idd een beklemming van de zenuw, bij mij begon het met een soort stekende pijn in mijn stuitje. Ik sliep met een voedingskussen. Hoop voor je dat het snel over gaat.

Groetjes Tamjo( maart mama 2011)
 
Terug
Bovenaan