Leuk joh!

Hoi allemaal,
ik heb weer leuke nieuwe dingen ontdekt. Als mijn mama met mij in de wandelwagen gaat winkelen dan zet ze vaak het winkelmandje schuin op de wagen. Nu heb ik ontdekt dat ik daar lekker tegen aan kan schoppen met mijn benen. Dat hele mandje vlieg de lucht in. Leuk joh. Ook heb ik een boog met speeltjes op mijn wandelwagen en daar kan ik met mijn voeten ook bij. Lenig ben ik joh! Hardstikke leuk.
Verder lekker mijn tong uitsteken, ja en nee schudden enzo. En dan lachen. Kei leuk.
Groetjes Quinn

Hee Quinn,

Kei goed van jou zeg! In de wandelwagen schop ik steeds tegen mijn parasol aan en dan krijg ik steeds de zon in mijn gezicht raar he!
Verder vind ik het ook leuk om speeltjes weg te gooien en mijn mama pakt ze dan weer. Ze snapt alleen niet dat ik ze niet voor niets weg gooi.
Ach, grote mensen.....

kus Evi

Hihaa, gaaf van jou zeg, dat schoppen tegen dat mandje. Ik zit sinds gisteren in de wandelwagen en moet alles nog even ontdekken, maarrehm...je hebt me wel op een idee gebracht!! Stoer!!
groetjes, Joey

Jaaahhhh, dat zijn benen. Met gekke dingen met wiebeldingen eraan. Voeten en tenen noemt mama die. Mama blaast er nu ook vaker tegen trouwens als ik blote voeten heb, of ze kriebelt of kust ze. Zelf vindt ik het ook leuk om mijn tenen vast te houden.
Moet je maar eens mee bewegen. Echt lachen joh. Ik zal je op 21 juli, da's nog maar een paar nachtjes slapen, wel leren hoe dat moet.
Groetjes Veerle

Hahahaha, mijn mama is ook altijd mijn voetjes aan het kussen. Dat kietelt! Dan trap ik wel met mijn benen. En als mama mijn nagels knipt. Maar verder niet.
Laatst was echt maf, toen zater er rammeldingen aan mijn voeten. Dus toen keek ik er maar niet meer naar. Veel te spannend!

Hee Quinn,

jij bent wel een hele stoere man, hoor! Dat jij al zo hard kan trappen, zeg! Dat doe ik nog niet, hoor. Als je toch gaat showen, ga ik zaterdag ook opletten! (Moet ik wel mijn mama even wegsturen, want van haar hoef ik de boodschappen niet door de winkel te schoppen, kinderachtig, hè!)

Ach Esther, dat gezeur over die benen en voeten, dat snap ik ook niet, hoor. Mijn mama deed ook steeds die dingen in mijn gezicht duwen en mijn papa deed dat ook steeds, maar sinds een week of twee heb ik ze ook ontdekt! Toch wel leuk, maar ik zie ze echt niet voor ík dat wil, hoor.

Nu probeert mijn papa steeds of ik wil staan, maar ik ben veuls te bang dat ik dan moet gaan lopen en ik ben niet voor niets zo licht, papa en mama dragen me mooi nog maar een poosje! (De brutaliteit.)

Groetjes Laura

Hoi Quinn.

Ik pas ook nog net in de wandelwagen (wij hebben dezelfde) en als mama de kap naar beneden doet en ik lig op mijn buik kan ik net over het randje kijken.
Andere mensen moeten dan erg lachen.
Ik heb ook tenen en ik wil daar zo graag aan sabbelen maar ik krijg ze net niet in mijn mond,en dan word ik zoooooo boos!!!!
jgdbdkiehfcbsmxcbxdna,zo dat wou ik ook nog even kwijt,ik heb dit helemaal zelf getypt,knap hè.
Helaas kunnen wij geen kattekwaad uitwisselen want wij gaan vrijdag op vakantie naar de Ardennen jammer hoor.
Maar type je binnenkort weer een stukje als je iets nieuws hebt ontdekt?
Veel plezier de 21-ste!!!

Dikke knuffel van Teun.

Terug
Bovenaan