leuk kado voor aanstaande papa

A

Anoniem

Guest
Hoi,

ik zit op maart forum, maar misschien dat jullie ook ideën hebben.

Ik ben op zoek naar een leuk kado voor de aanstaande papa. Graag wil ik hem iets
geven, omdat wij aanstaande moeders toch de meeste aandacht krijgen...

Liefs leeuwtje.

oei oei, das wel een lastige... Wat is het voor een pappa? Hobby's ofzo?

Mijn man hoefde niets te hebben, ik heb alleen een mok voor em gekocht met de tekst " allerliefste pappa"   en een gedichtje erbij van onze baby dat ze die mok aan em gaf omdat ze hen nu al zo lief vond en zo lief was voor mamma (ik dus)

Het is wel waar dat het een moeder mafia is, heel veel gaat uit naar de moeder.

Hoi Saskia,

ik ben tussen de middag geslaagd voor een boek.
"Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt"
geschreven door Kluun, zag er erg leuk en was aardig vol humor, vanwat ik
even snel kon lezen.

groetjes.

Moeilijk onderwerp inderdaad, ik heb zelf piepkleine sokjes bij v&d gevonden met                       idad. Voor de rest kon ik ook niet echt iets vinden.
Wel kraampakketten gezien voor vaders, maar dat was met oordopjes tegen het lawaai, handschoenen om te verschonen, wasknijper voor op de neus... Ik vond het niet echt leuk, en denk dat mijn vriend het ook niet echt leuk zou vinden, die kijkt er juist naar uit om ook eindelijk voor de baby te mogen zorgen.

Met de tekst van het geboortekaartje hebben we afzonderlijk wel een stuk geschreven, dit maakte wel diepe indruk van beide kanten. Uiteindelijk niet gebruikt voor het kaartje omdat we dit te persoonlijk vonden, maar misschien een optie om iets te schrijven op een leuke kaart waarin je je gevoelens en gedachten mbt tot de baby en jullie relatie/gezin in verwoord.... Zit wel wat meer werk in dan het halen van een kado, maar zeker net zo kostbaar.

Terug
Bovenaan